مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امشب با باقری‌نیا صحبت می‌کنم و او را برای ماندن در تیم ترغیب خواهم کرد.

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضورش به عنوان مدیرعامل در باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امروز این قرارداد نهایی شد و از امروز ظهر من به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیتم را آغاز کردم. شرایط بسیار حساسی است و تلاش می‌کنم تا مشکلات را حل کنم. کار غیرممکنی نیست اما کار بسیار سخت است اما به مجموعه این تیم اعتقاد دارم و چشم‌انداز خوبی هم برای تیم متصورم زیرا وقتی با مدیریت صحبت کردم دیدم که شرایط خوب است. البته قبل از بازی با استقلال من چندان رغبتی به قبول این پیشنهاد نداشتم زیرا بازی‌های خوبی از این تیم ندیده بودم اما بعد از بازی استقلال برای حضور در نفت مسجدسلیمان راغب شدم و دیدم که بازیکنان اگر بخواهند می‌توانند خوب بازی کنند. مشکلات تیم هم قابل برطرف شدن است.

وی ادامه داد:‌باید برای بازیکنان از نظر روحی و روانی ایجاد انگیزه کنیم و در کنار بچه‌ها بودن خودش ارزش است. ما می‌خواهیم موفق شویم. اهداف هم توسط باشگاه مشخص شده است. حفظ تیم در لیگ برتر هدف اصلی است و ما باید راهکارها،‌استراتژی‌ها و روش‌ها را برای رسیدن به این هدف فراهم کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. نفت اولین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و باید تبدیل به باشگاه شود. یکی از هدف‌ها که هدف خودمم هم هست ایجاد آکادمی فوتبال در مسجدسلیمان است. آکادمی که برای این باشگاه و شهر مسجدسلیمان ماندگار شود زیرا استعدادهای زیادی در مسجدسلیمان وجود دارد.

رضائیان در مورد مشکل بی‌پولی نفت مسجدسلیمان گفت: وقتی تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند مانند آن است که از یک گذرگاه سردسیر به گذرگاه گرمسیر می‌رسند مانند یک تونل زمان می‌مانند که یک تیم مرفه و دولتی اکنون باید خودش همه کارها را انجام دهد. من نمی‌گویم تمام بودجه بلکه 60 تا 70 درصد بودجه مورد نیاز را می‌تواند از طریق جذب اسپانسر تامین کرد البته این مسئله شاید در کوتاه مدت عملی نباشد اما شدنی است.

مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط کادر فنی این تیم و اینکه باقری‌نیا را حفظ خواهد کرد یا نه،‌گفت:‌من هم در رسانه‌ها خواندم که ایشان استعفا کرده و تا هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم هیچ صحبتی با ایشان نداشتم. قرار است امشب با او صحبت کنم و حتی او را ترغیب به ماندن خواهم کرد من هیچ علاقه‌ای به قطع همکاری با کسی را ندارم. حداقل این است که ما با هیچ کس قطع همکاری نمی‌کنم. در 13 -14 سالی که در فوتبال بودم هیچ گاه در چارچوب مستطیل سبز و رختکن تیم دخالتی نکرده‌ام و یک سانتیمتر آنطرف‌تر اعمال‌نظر نکرده‌ام. باقری‌نیا را ترغیب می‌کنم بماند زیرا هیچ کسب مثل او نمی‌تواند با بازیکنان تعامل داشته باشد و بازیکنان هم به او تعلق خاطر دارند.

وی ادامه داد: شاید بتوانید سرمربی را عوض کنید اما مگر می‌توانید تمام بازیکنان را عوض کرد.زیرا هر مربی دیگری که بیاید بهترین بهانه را دارد و اینکه او تیمی را نبسته است. دیدگاهم حفظ باقری‌نیا و تقویت کادر فنی است.

وی در مورد اینکه منظورش از تقویت کادر فنی حضور رحمان رضایی است، گفت: من بحث شخص را ندارم بلکه منظورم این است که یک آنالیزور یا تمرین‌دهنده یا بدنساز خوب به کادر اضافه شود.

مدیرعامل سابق فولاد در مورد مسابقه با پرسپولیس در روز جمعه گفت: فکر می‌کنم در بدترین مقطع با پرسپولیس روبرو می‌شویم. شاید اگر پرسپولیس صدرنشین یا در بالای جدول قرار داشت این مسابقه برای ما اینقدر سخت نمی‌شد. اکنون پرسپولیس برای هر امتیاز می‌جنگند و ما هم این شرایط را داریم. بازی سختی با پرسپولیس داریم اما اعتقادم این است وقتی قرار است به شکار برویم بهتر است که شیر شکار کنیم و برگردی.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)