پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره ادامه حضور تارتار در این تیم گفت: باشگاه از عملکرد سرمربی و بازیکنان باکیفیت این تیم رضایت دارد.

بهرام رضاییان بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و از نتیجه‌ای که به دست آمده راضی هستیم.

وی درباره این سوال که چرا از بازی با فولاد به بعد پارس جنوبی دچار افت شده و آیا دلیل آن به مشکلات مالی برمی‌گردد، گفت: به هر حال ما تجربه کمی برای لیگ برتر داریم و سال نخست حضورمان در این سطح است. مشکلات مالی یک بخش از دلایل افت تیم بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به اینکه آیا در پرداخت‌ها بی‌نظمی وجود داشته است، عنوان کرد: در پرداخت‌ها بی‌نظمی خاصی نداشتیم. فقط ۵۰ درصد را پرداخت کرده‌ایم و  بقیه را نتوانستیم واریز کنیم.

رضاییان راجع به اینکه تارتار فصل آینده هم در پارس جنوبی خواهد ماند یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم تغییری داشته باشیم چون از تارتار و بازیکنان با‌کیفیت‌مان رضایت داریم و سعی می‌کنیم آنها را حفظ کنیم.

وی در رابطه با اینکه نگران این نیستید که ممکن است بازیکنان‌تان در این مدت با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شوند، خاطرنشان کرد: در هر صورت بازیکنی که تا پایان فصل قرارداد دارد می‌تواند از تیم برود و مذاکره کند اما این کار از لحاظ اخلاقی خوب نیست و این اتفاقات فقط در ایران رخ می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره آیا اینکه تارتار به باشگاه برای فصل آینده لیستی داده است یا خیر، عنوان کرد: فعلا لیستی داده نشده اما طرز فکر تارتار را می‌شناسیم و با او آشنایی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)