یک روز برایم یک سال گذشت

مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی بازیکن ملی پوش پرسپولیس که به دلیل عدم صدور ویزا در فرودگاه امارات سرگردان بود، بالاخره از سرگردانی فرودگاه رهایی یافت.

 

ملی پوش ارزنده پرسپولیس پس از سپری کردن یک روز پر استرس و خسته کننده بالاخره در ساعت 23 سه شنبه شب با پیگیرهای حبیب کاشانی و ماجدی نماینده سفارت ایران، از فرودگاه امارات خارج و به جمع ملی پوشان پیوست.

 

غلامرضا رضایی در این خصوص گفت: 24 ساعت پر التهاب و وحشتناک را سپری کردم تا جایی که بعضا از سرما خوابم نمی برد! واقعا در عمر ورزشی و زندگیم چنین شرایط سختی را نگذرانده بودم، به همین لحاظ از نظر روحی و روانی بسیار آشفته هستم.

 

 

با این حال ساعت حوالی 23 بود که با تلاش آقای ماجدی نماینده سفارت ایران از فرودگاه خارج شدیم و اولین تماسی که گرفتم با حبیب کاشانی بود که می خواستم از ایشان تشکر کنم اما موبایلشان خاموش بود.

 

رضایی ادامه داد: تا جایی که فکر می کردم مانند زندانیان از بند اسارت آزاد شده ام. اکنون دقایقی است که وارد هتل و به اردوی تیم ملی ملحق شده ام و با محمد نوری هم اتاق هستم. به محمد گفتم اگر بخوابم معلوم نیست که چه زمانی از خواب بیدار شوم. فکر می کنم تا چند روز به لحاظ جسمی و روحی به حالت اولیه باز نگردم ولی امیدوارم این مشکل برای هیچ ورزشکاری بوجود نیاید.

 

مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: جالب اینجاست که بامداد میرزایی که مجری برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی است قبل از سفر تیم ملی به امارات به مسئولان فدراسیون اطلاع داده بود که به خاطر مشکل ویزای رضایی، ایشان را همراه تیم نیاورید چون مطمئن هستم وی با مشکل مواجه می شود.

 

رضایی تصریح کرد: من قبل از سفر، به اطلاع سرپرست تیم ملی و مسئول مربوطه ویزاهای فدراسیون اعلام کرده بودم که مطمئن هستم در امارات کار من با مشکل مواجه می شود اما یک درصد هم باور نمی کردم که مشکلم تا این اندازه حاد شود تا جایی که بارها تصمیم به بازگشت به ایران گرفتم اما گذرنامه ام در اختیارم نبود.

 

وی در ادامه افزود: خیلی شرایط سخت و طاقت فرسایی را سپری کردم. این یک روز برای من به اندازه یک سال گذشت و نمی دانم با شرایط روحی و روانی موجود برای بازی روز چهارشنبه تیم ملی برابر روسیه چه وضعیتی خواهم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)