جمعه 2 اسفند (23:52)

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شكست چهار بر يك استقلال مقابل مقاومت نشان داد بردهاي پرگل اخير اين تيم كاذب بوده است.

رحمان رضايي پيرامون بازي فردای تيم پرسپوليس مقابل برق شيراز اظهار كرد: بازي در شهرستان براي تيم بزرگي چون پرسپوليس هميشه سخت بوده است؛ اين بازي‌ها براي آنها حساسيت ويژه‌اي دارد و مي‌كوشند با تمام قوا و توان جلوي ما خوب بازي كنند. بدون شك برق هم از اين قاعده مستثني نيست و مي‌آيد كه بهترين بازي خود را براي پيروزي برابر ما و بيشتر شدن شانس بقايش در ليگ به نمايش بگذارد.

وي درباره شرايط فعلي پرسپوليس نيز گفت:

وضعيت خوبي داريم و همه بازيكنان از جمله من، تمام هم و غم خود را براي موفقيت پرسپوليس مي‌گذاريم. در حال حاضر هم با توجه به شكست تيم استقلال خودمان را به صدر جدول نزديكتر مي‌بينيم كه اميدوارم با پيروزي در هفت بازي آينده اين فاصله را به حداقل رسانده و قهرماني متوالي براي پرسپوليس بدست آوريم.

رضايي درباره تاثير شكست استقلال در بالا رفتن انگيزه بازيكنان پرسپوليس نيز گفت: بالاخره شكست اين تيم مي‌تواند به لحاظ روحي براي ما قوت باشد و روحيه ما را بالاتر ببرد تا در مسابقات آتي قوي‌تر ظاهر شويم.معتقدم شكست چهار بر يك استقلال مقابل مقاومت شيراز نشان داد كه اين تيم تا چه حد شكننده بوده و بردهاي پر گل اخيرش نيز كاذب بوده است. اين نتيجه همه تيم‌هاي ليگ را متوجه ساخت كه در استقلال آن طور هم نمي‌توانست با اقتدار حريفان را از پيش‌رو بردارد.

مدافع پرسپوليس تصريح كرد: البته ما سعي مي‌كنيم تا تمركزمان روي مسابقات پرسپوليس باشد تا در هفته‌هاي باقيمانده هيچ امتيازي را از دست ندهيم و شايستگي‌هاي پرسپوليس و بازيكنانش را ثابت كنيم.

رضايي درباره جشن تولدي كه پس از تمرين امروز (جمعه) پرسپوليس براي او و كريم باقري گرفته شد نيز گفت: امروز ما را بسيار خوشحال كردند. معتقدم چنين برنامه‌هايي باعث ايجاد نشاط و شادابي در تيم و ميان بازيكنان مي‌شود. امروز تماشاگران و هواداران زيادي لطف داشتند و تولدم را تبريك گفتند كه فكر مي‌كنم اكنون مهم است كه بتوانم با ارايه بك بازي خوب در مسابقه فردا و بازي‌هاي آينده جواب اين همه محبت را بدهم. اميدوارم اين محبت‌ها را جبران كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)