مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي بعد از بازی با تراکتورسازی حالا خودش را به‌خاطر بي‌دقتي‌ و بدشانسي‌هايش ملامت مي‌كند.

اين بار بد بازی نکردید اما باختيد.
بله بازي سختي بود، ما چند موقعيت خوب را قبل و بعد از گلي كه خورديم داشتيم كه اگر يكي از آنها گل مي‌شد شرايط كلا فرق مي‌كرد اما هم به‌خاطر بي‌دقتي هم بدشانسي نتيجه را واگذار كرديم.

ظاهرا بعد از باخت، هوادارانتان هم برخورد بدي با تيم نداشتند.
بله جو ورزشگاه خوب بود و هواداران از ما حمايت كردند. خدا وكيلي ما هم شرمنده‌شان شديم. البته واقعا حق‌مان باخت نبود. فوتبال همين است؛ يك روز تيم خوب كار نمي‌كند و نتيجه مي‌گيرد اما بازي ديگر خوب بازي مي‌كند و مي‌بازد.

 

ظاهرا ابتداي بازي هواداران تو را تشويق كرده بودند و از تو گل مي‌خواستند.
خب معمولا اول بازي همه بازيكنان تشويق مي‌شوند اما به من لطف داشتند. ما نتيجه نگرفتيم اما ان‌شاءا… در بازي‌هاي بعد جبران مي‌كنيم.

خود تو در اين بازي 3-2 موقعيت خيلي خوب از دست دادي.
بله يكي را كه چيپ زدم و توپ از روي خط دروازه بيرون كشيده شد، يكي هم كه آخرين لحظه بي‌دقتي كردم. اگر از آن 2 تا موقعيت يكي را گل مي‌كردم نمي‌باختيم اما بي‌دقتي كردم. ان‌شاءا… جبران مي‌كنم.

كلا در بازي‌هاي اخير حتي بعد از دريبل گلر حريف به گوشه باكس مي‌روي و كار را براي خودت سخت مي‌كني.
نه در آن صحنه كه گلر را دريبل كردم توپ بين من و حاج‌صفي بود و آمدم كه برگردم، ديدم گلر حريف توي سينه‌ام آمده به‌خاطر همين مي‌خواستم از راست دريبل بزنم و برگردم.

توپي كه كاظميان به تو پاس داد و گل نكردي نمي‌توانستي بدون چرخش با پاي راست شوت كني؟
نه واقعا نمي‌شد.

قبلا در مصاحبه‌هايت مي‌گفتي موقعيت گل به آن صورت نصيب‌ات نمي‌شود اما در اين بازي حداقل 2 تا گل مي‌توانستي بزني.
بله هم من موقعيت داشتم هم بچه‌هاي ديگر. اينقدر گفتم موقعيت گيرم نمي‌آيد كه 2 تا پشت سر هم نصيبم شد. اين اتفاقات در فوتبال پيش مي‌آيد اما هميشه اينطوري نيست. واقعا من در طول فصل موقعيت‌هاي خوبي كه گل نكنم زياد نداشتم اما در اين بازي مي‌توانستم 2 تا گل بزنم.

دو سه روز قبل از بازي علي پروين به‌صورت اختصاصي با تو صحبت كرد. راهنمايي‌ات مي‌كرد يا به نوشته يكي از روزنامه‌ها از گل نزدنت مقابل ذوب‌آهن شاكي بود؟
نه راهنمايي مي‌كرد، بنده خدا تا يك مقدار حرف مي‌زند مي‌گويند شاكي شده. من به صحبت‌هاي ايشان گوش مي‌دهم و مطمئنم كمكم مي‌كند. كلا از پيشكسوتاني كه تجربه دارند مي‌شود نكات زيادي را آموخت.

اما انگار همه پيشكسوتان از تو حمايت نمي‌كنند؟
اشكال ندارد، قرار نيست همه از فوتبال يك نفر خوش‌شان بيايد.

چرا پرسپوليس به لحاظ فرم و كيفيت فوتبال مثل نتيجه‌گيري نوسان دارد؟
‌از نظر نتيجه كه ما بعد از باخت به مس خوب بوديم تا اين بازي اما مسائلي مثل خستگي و فشار بيش از حد روي كيفيت بازي اثر مي‌گذارد.

بازي جمعه را چطور مي‌بيني؟
بازي بسيار سختي است ولي ما يك هفته فرصت داريم تا با تمرين خوب و تمركز كامل نتيجه لازم را بگيريم كه مطمئنا دور از دسترس نيست.

فكر مي‌كني بتوانيد از استقلال انتقام بگيريد؟
بله، اگر از اشتباهات گذشته درس بگيريم مي‌توانيم برنده باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)