شنبه 3 اسفند (17:41)

مرجع خبری پرسپولیس : رحمان رضايي پس از تساوي يك بر يك پرسپوليس مقابل برق شيراز با انتقاد از تصميم داور و اعلام پنالتي در دقيقه 48 براي برق شيراز گفت: نمي‌دانم كه اين داوران چگونه داور شده‌اند!

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص تصميم البرز حاجي‌پور داور بازي در دقيقه 48 و اعلام پنالتي به سود تيم برق شيراز اظهار كرد: زماني كه داور به سود برق اعلام پنالتي كرد علت اين اقدام را از او پرسيدم كه در جواب گفت: “نمي‌دانم!”

وي افزود: نمي‌دانم اين داوران چگونه داور شدند كه جوابي براي تصميم خود و سوال بازيكنان ندارند و در اين شرايط سرنوشت يك بازي را با تصميم خود تغيير مي‌دهد.

رضايي با اشاره به اينكه قد و وزن كمك داور اين ديدار با هم تناسب نداشت متذكر شد: داور اين ديدار اضافه وزن داشت و در هنگام خطا نيز در پشت صحنه جا گرفته بود. معتقدم داوران و كمك داوران بايد كار خودشان را آناليز و در جهت بهبود قضاوت خود تلاش كنند.

در صحنه‌ي پنالتي برق شيراز حاجي پور داور بازي نظري در خصوص پنالتي نداشت و معتقد بود كه خطا بيرون محوطه جريمه اتفاق افتاده است اما عبدالحسين ايازي كمك داور دوم بازي اعتقاد به وقوع خطا در داخل محوطه جريمه داشت كه داور نيز نقطه پنالتي را نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)