یکشنبه 11 اسفند(19:30)

مرجع خبری پرسپولیس :  رضایی: در آسیا از نام پرسپولیس و اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنیم

ابتدا از وضعیت خودتان و شرایط کلی تیم بگوئید

بحمدا… خودم وضعیت خوبی دارم و روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک می شوم. به نظر من تیم پرسپولیس شرایط بدی ندارد و با توجه به نتیجه تساوی در اصفهان هم اینک نیاز به یک برد داریم تا بتوانیم فاصله خودمان را در جدول رده بندی با رقیبان کاهش داده و به صدر برسیم.

فکر نمی کنید اختلاف امتیاز زیاد باشد؟

نه به هیچ وجه اینطور نیست. هنوز تا پایان لیگ، 5 بازی و 15 امتیاز موجود است و مطمئناً شرایط قهرمانی برای تیم های بالای جدول قطعی نشده و ما می توانیم با در نظر گرفتن وضعیت حریفان، دیدارهای مطلوبی را با کسب حداکثر امتیازات پشت سر بگذاریم و زود است که بخواهیم قهرمان را از پیش تعیین کنیم.

تاثیر وینگادا را در تیم چگونه ارزیابی می کنید؟

وینگادا مربی بزرگی است و باید به او زمان داد تا کارایی خود را نشان دهد اما در همین زمان اندک، وی با تغییر سیستم در مقابل حریفان روند رو به رشدی را به نمایش گذاشته و امیدوارم تا بازیهای آسیایی به آمادگی ایده آل تیمی برسیم.

تغییر سیستم وینگادا به چه شکلی اعمال می شود؟

سرمربی تیم با توجه به شیوه و نوع بازی حریفان، سیستیم تیم را تعریف می کند. البته این سیستم گاهی در خطوط دفاع، هافبک و فوروارد ایجاد می شود یعنی از 2-4-4 به 2-5-3 و گاهی با تغییر بازیکن به اجرا در می آید به این معنی که یک بازیکن سرعتی به جای یک بازیکن قدرتی به میدان می رود.

چه عاملی باعث ایجاد هماهنگی بیشتر نزد بازیکنان می شود؟

یکی از عواملی که هماهنگی خطوط را افزایش می دهد، ارتباط کلامی بازیکنان با یکدیگر است که ما در تمرینات این کار را انجام داده و نقاط ضعف یکدیگر را یادآوری و رفع می کنیم تا در زمان بازی با هماهنگی کامل پوشش های لازم را به اجرا در آوریم.

در خصوص بازی با سپاهان در اصفهان

علیرغم نظر عده ای که فکر می کردند پرسپولیس در مقابل سپاهان نمایش قابل قبولی را نتواند به نمایش بگذارد، بسیار خوب عمل کردیم و در شرایط سختی که در اصفهان حاکم بود، توانستیم بازی خوبی ارائه داده و فکر می کنم خط دفاعی ما در آن روز موفق عمل کرد.

در پرسپولیس چه سیستمی بهتر جواب می دهد؟

هر بازی و هر حریفی یک سیستم خاص را می طلبد و تیم بزرگی همچون پرسپولیس نباید تک سیستیمی عمل کند و باید برای هر بازی و هر حریفی شیوه خاصی را اتخاذ گردد اما به نظر من سیستم 3 دفاع برای پرسپولیس مفیدتر است.

آیا جابجایی مدافعان کناری مشکلی برای شما ایجاد نمی کند؟

البته اگر خط دفاعی کمتر تغییر داشته باشد بهتر است اما هیچگاه با جابجایی مدافعان کناری شیرازه دفاعی تیم دچار مشکل نمی شود ولو اینکه این تغییر باعث تقویت خط دفاعی و تنوع آن می شود و ما بدلیل اینکه در تمرینات این تغییرات را انجام می دهیم با هر یک از مدافعان خود به راحتی انجام وظیفه می کنیم.

اگر اجازه بدهید به سراغ بازیهای آسیایی برویم و نظر شما را در خصوص حضور پرسپولیس در این مسابقات جویا شویم

تیم بزرگ پرسپولیس بعنوان قهرمان لیگ برتر در صدر گروه دوم این رقابتها معرفی شده و ما نیز نهایت تلاش خودمان را بکار خواهیم بست تا بتوانیم از نام پرسپولیس و اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. در این مسیر یقیناً با کمک هواداران خوب و صمیمی این تیم افتخارات این باشگاه را افزایش خواهیم داد.

کم و کسری در خطوط تیم احساس نمی کنید؟

تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و اگر ما تلاش و تمرینات را افزایش دهیم با درایت و تدابیر مربیان تیم، مشکلی احساس نمی شود و در این راه موفق خواهیم شد.

مشکل عدم گلزنی پرسپولیس چیست؟

مهاجمان ما با بدشانسی مواجه شده اند و ضربه های آخر آنها وارد دروازه حریفان نمی شود اما آنها باید بیشتر تلاش کنند و دقیق تر ضربه های آخر را بزنند ولی باید توجه داشت که هافبک های ما هم گلزنی می کنند و امیدوارم در بازیهای آینده توپهای بازیکنان ما به گل تبدیل شود.

حرف آخر

از هواداران تقاضا دارم تا آخرین لحظه تیم محبوب پرسپولیس را تنها نگذارند چرا که ما به حمایت همه جانبه آنها برای بازیهای آتی نیاز داریم

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)