مرجع خبری پرسپولیس : دو سه روزي است پرسپوليسي‌ها نگرانند، نگران از اينكه برعكس دربي آخر بدون ستاره‌هايشان در خط حمله به مصاف رقيب سنتي بروند و براي باز كردن دروازه آبي‌ها ابزار لازم را در اختيار نداشته باشند.

 

غلامرضا رضايي و هادي نوروزي در بازي هفته هشتم پرسپوليس مقابل پاس مصدوم شدند و امروز 11 روز از دوران آسيب‌ديدگي آنها مي‌گذرد. يكي دو روزي است كه شايعه شده غلام و هادي به دربي شصت و نهم كه 23 مهر ماه انجام مي‌شود، نمي‌رسند و همين مساله علاوه بر علي دايي، هواداران پرسپوليس را به شدت نگران كرده است.

حدود 10 روزي است كه اين دو بازيكن ساعت‌ها در كلينيك پرسپوليس فيزيوتراپي مي‌كنند اما هنوز مشخص نيست كه‌آيا اين دو مهاجم سريع، پرانرژي و البته گلزن در دربي سنتي پايتخت حاضر خواهند بود يا نه.

 

 ديروز دكتر سودي مسوول كلينيك باشگاه پرسپوليس كه اين روزها بيشتر از هر كسي مهاجمان مصدوم اين تيم را مي‌بيند درباره آخرين وضعيت رضايي و نوروزي و احتمال رسيدن آنها به دربي اظهار نظر مبهمي كرده است، هرچند وي تاكيد كرده هر دو بازيكن از ناراحتي رباط داخلي و مينيسك رنج مي‌برند: «پس از MRI كه براي دومين بار از آنها گرفته شده مشخص شد هر دو از مصدوميت مينيسك پا و رباط صليبي رنج مي‌برند. به همين دليل در كلينيك باشگاه به‌صورت ويژه براي آنها برنامه‌ريزي كرديم تا اين دو را هر چه زودتر آماده كنيم. البته وضعيت نوروزي به‌مراتب بدتر از رضايي است.»

سودي در جواب اين سوال كه اين دو بازيكن چه زماني به شرايط ايده‌آل مي‌رسند، گفت: «آنها ابتدا بايد تمرين‌هاي تعادلي خود را شروع كنند. پس از دو روز در صورتي كه مورد خاصي پيش نيايد دويدن‌هاي آرام را در دستور كار خود قرار خواهند داد و در صورت عدم درد از 5 روز ديگر تمرين‌هاي پرفشار خود را شروع مي‌كنند.»

وي افزود: «با توجه به شرايط اين دو بازيكن سعي خواهيم كرد اگر مشكلي پيش نيايد آنها را براي ديدار 23 مهر برابر استقلال آماده كنيم. البته شايد براي بازي با ملوان هم مشكلي نداشته باشند اما در اين‌باره ريسك نمي‌كنيم.»

در غياب فريد زرينه پزشك پرسپوليس، دكتر رضايي مسوول رسيدگي به امور پزشكي بازيكنان اين تيم است اما وي مي‌گويد: «اطلاعات من از اين دو بازيكن مربوط به آخرين باري مي‌شود كه آنها را در تمرين ديدم و معاينه‌شان كردم اما همان موقع هم مشخص بود كه وضعيت خوبي ندارند و فعلا قادر به تمرين نيستند.»

وي درباره شدت مصدوميت نوروزي و رضايي مي‌گويد: «درمان كشيدگي رباط داخلي و مينيسك با فيزيوتراپي و توانبخشي انجام مي‌شود و در ادامه تمرين‌هاي معمول اختصاصي كه در زمين فوتبال انجام خواهد شد.» وي ادامه مي‌دهد: «از آنجايي كه اين دو بازيكن به كلينيك من مراجعه نكردند از روند درماني آنها اطلاعي ندارم. وضعيت آنها طوري است كه هر روز بايد چك شوند و اگر درمان‌شان خوب باشد مي‌توان به آماده شدن‌شان اميدوار بود.»

غلامرضا رضايي مهاجم 4 گله پرسپوليس اما خودش آگاه‌ترين فرد از شرايط مصدوميت نگران‌كننده‌اش است. وي مي‌گويد: «الان كه راه مي‌روم درد ندارم. از يك روز بعد از بازي با پاس مشغول فيزيوتراپي هستم و همه مراحل درماني را انجام مي‌دهم. همه تلاشم را مي‌كنم تا از هفته آينده كار با توپ را شروع كنم.»

 

 از آنجايي كه 22 روز تا دربي باقيمانده مي‌توان اميدوار بود اگر در شروع تمرين‌هاي رضايي مشكلي وجود نداشته باشد، اين بازيكن به احتمال فراوان تا دربي آماده شود اما وضعيت هادي نوروزي كمي وخيم‌تر است. با اينكه نوروزي همزمان با رضايي مداوا را شروع كرده اما انگار مصدوميت او پيچيده‌تر است و به همين خاطر شايد زمان آماده‌سازي او براي شركت در يك مسابقه پرفشار طولاني‌تر شود.

 

نوروزي كه برعكس غلام همچنان مشغول فيزيوتراپي است و احتمالا امروز و فردا هم اين كار را در برنامه دارد شايد از اواخر اين هفته نرم دويدن را آغاز كند اما معلوم نيست گلزن دربي 68 در دربي 69 حاضر باشد يا نه. البته بايد منتظر بازگشت زرينه و تشخيص او در مورد پروسه درمان اين دو بازيكن بود و اينكه اگر رضايي و نوروزي در كيش تمرين‌هايشان را آغاز كنند با چشم‌پوشي از بازي دادن به آنها در ديدار مقابل ملوان، مي‌توان به حضورشان در دربي اميدوار بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)