پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در فصل جاری شهر خودرو، سپاهان، پرسپولیس و استقلال مدعی قهرمانی هستند.

رحمان رضایی، در ارتباط با وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار حساس جام حذفی مقابل نفت‌آبادان اظهار داشت: در فصل جاری رقابت بین تیم‌ها تنگاتنگ است به خصوص در بالای جدول بین شهرخودرو، سپاهان، پرسپولیس و استقلال. درست است که شکست در آزادی مقابل نفت مسجدسلیمان باخت بدی بود، اما پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باید خودشان را جمع و جور کنند.

وی در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل جاری تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس باید این باخت را فراموش کنند و خود را برای دیدار حساس جام حذفی مقابل نفت آبادان آماده کنند. اتفاق خوبی که برای پرسپولیس افتاده این است که اگر با پیروزی از این دیدار جام حذفی بیرون بیایند، تا پایان نیم‌فصل اول بازی خیلی سختی ندارند و می‌توانند خود را بازسازی کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون وضعیت این تیم در ادامه فصل خاطرنشان کرد: شاگردان کالدرون اگر نیم‌فصل اول را به خوبی به پایان برسانند، نیم‌فصل دوم را با روحیه بهتری آغاز خواهند کرد که در ادامه راه بسیار به آنها کمک خواهد کرد. یک تیم بزرگ و حرفه‌ای باید بتواند در سخت‌ترین شرایط هم خودش را جمع و جور کند و برگردد تا دوباره بهترین نتایج را بگیرد.

رضایی در مورد عملکرد پرسپولیس کالدرون افزود: خطوط مختلف پرسپولیس در زمین باید هماهنگ‌تر کار کنند و نباید نتایجی که تا اینجا گرفتند آنها را دل‌سرد کند. پرسپولیس سه قهرمانی دارد و این انتظارات را بالا برده، با همه این شرایط این تیم نباید امتیازات ادامه فصل را از دست بدهد.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ نوزدهم گفت: رقابت در لیگ نوزدهم سخت‌تر شده، تیم‌ها به هم نزدیک هستند و به همین دلیل کار پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش سخت است، به هر حال هنوز هم فکر می‌کنم تیم کالدرون می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)