مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی و بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس درباره شکست سنگین برابر منصوری گفت: باید به جوانان میدان دهیم و تاوان این موضوع هم کسب این نتایج است،

محمدرضا حیدریان در خصوص شکست سنگین 8 بر یک پرسپولیس برابر شهید منصوری قرچک گفت: بازیکنان در این دیدار تمرکز لازم را نداشتند و شاید کمی نسبت به پیروزی هفته گذشته مغرور شده بودند و در حد و اندازه‌های خود نبودند.

وی ادامه داد: در این دیدار هیچ بازیکنی برای تیم بازی نکرد. همه بازیکنان برای خود بازی می‌کردند و به همین دلیل نتوانستیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم، هر بازیکنی می‌خواست یک تنه تمام بازیکنان را جا بگذارد و به دروازه برسد.

حیدریان در خصوص جو سالن خاطرنشان کرد: جو بدی نبود، تماشاگران شهید منصوری تیم خود را تشویق می‌کردند، اما بازیکنان ما نتوانستند در خدمت تیم بازی کنند. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما از آنها استفاده نکردیم. زمانی که دروازه‌بان اول ما اخراج شد گلر دوم فوق‌العاده بد بود.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس درباره اخراج دروازه‌بان تیمش تصریح کرد: شاید داور می‌توانست دروازه‌بان را اخراج نکند. داور هم جزو بازی است و ممکن است اشتباه کند.

حیدریان افزود: سال گذشته تیم را جوان کردیم و اوایل فصل امسال نیز تغییر و تحولاتی در تیم به وجود آمد. بازیکنان کم‌تجربه و جوانی داریم، اما در آینده بهتر خواهیم شد. باید به این جوانان میدان دهیم تا بتوانند خود را نشان دهند، تاوان این موضوع نیز کسب چنین نتایجی است، هرچند که تیم منصوری هم بسیار خوب بازی کرد.

وی در خصوص حضور رویانیان عنوان کرد: مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و شرایط خوبی را به وجود آورده است. شنیده‌ام مدیران قصد دارند برای سال آینده تیم قدرتمندی را تشکیل دهند، حال باید منتظر بمانیم.

حیدریان در خصوص تشویق هواداران منصوری گفت: مردم همیشه به من لطف دارند، من خاک پای تمام مردم هستم. برای مردم بازی می‌کنم و همیشه فکر و ذهنم آنها هستند. اگر مردم نبودند من هیچ چیزی نبودم، چه زمانی که در پرسپولیس، استقلال و یا تیم ملی بودم مردم همواره به من لطف داشتند.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس در خصوص درگیری بازیکنش با یکی از بازیکنان شهید منصوری به فارس گفت: من به بازیکنم گفتم و به او تذکر دادم نباید چنین رفتارهایی را در زمین مرتکب شود. اگر پرخاشی هم صورت گرفته اشتباه کرده است. بازیکن باید تحملش در زمین زیاد باشد و توجهی به مسائل حاشیه‌ای نکند. من اگر در وسط زمین کسی درِ گوشم هم بزند مطمئن باشید جواب او را نمی‌دهم، زیرا اگر این کار را کنم من هم مانند او خواهم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)