مرجع خبری پرسپولیس : پيشکسوت پرسپوليس گفت: چه زماني بازي مي کردم و چه زماني که بيرون نشستم هيچ وقت نديدم پرسپوليس فصل را اينقدر بد شروع کند.


رضا شاهرودي با اشاره به دومين شکست پرسپوليس در 3 بازي انجام شده ليگ اظهار داشت: اين شيوه بازي که پرسپوليس مقابل شهرداري تبريز و 2 بازي قبلي داشت خوشايند هواداران و حتي پيشکسوتان نبود با اين حال بايد به اين کادر و بازيکنان تا هفته پنجم فرصت داد تا خود را پيدا کنند.

 

 

وي افزود: اگر پرسپوليس يک پيروزي کسب کند، همه چيز به روال عادي برمي گردد.

 

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: با استرس و دلهره بازي کردن ، باعث شد، محتاط باشند. اين تيم هنوز هماهنگ نيست و استيلي بايد در تمرينات اين هماهنگي را بوجود بياورد. او هنوز ترکيب اصلي خود را بدست نياورده و براي شناخت کل تيم بايد به او زمان داد ضمن اين که فراموش نشود ملي پوشان را در اردوهاي پيش فصل در اختيار نداشت.

 

شاهرودي گفت: همه مسائل و حاشيه ها ثمره شکست است. منتظر آن روز بايد باشيم که پرسپوليس نتيجه بگيرد. مطمئن باشيد با يک برد ورق برمي گردد. تا آنجا که يادم مي آيد چه زماني که بازي مي کردم و چه زماني که بيرون نشستم هيچ وقت چنين شرايطي را پرسپوليس نداشته و ليگ را چنين بد و ضعيف شروع نکرده است. اين بدترين شروع تاريخ پرسپوليس بود.

 

وي تاکيد کرد: همه پرسپوليسي و از يک خانواده ايم و بايد به پرسپوليس و استيلي کمک کنيم.  شايد زماني که من هم سرمربي پرسپوليس شوم، عليه من هم چنين شعارهايي بدهند !

 

پيشکسوت پرسپوليس ادامه داد: بايد مسائلي که براي دايي در پرسپوليس رخ داد را تماشاگران دور بريزند و کمک کنند به پرسپوليس و استيلي. بايد نام پرسپوليس براي هوادار مهم باشد نه افراد. خيلي ها مي آيند و مي روند.

 

شاهرودي در خصوص تشويق علي دايي گفت: خود دايي هم راضي نيست در چنين شرايطي تشويق شود. با شناختي که از او دارم چنين وصله هايي به دايي نمي چسبد. تماشاگران بايد صبور باشند. قبول دارم که به نحوه رفتن دايي معترضند ولي دايي به هواداران خط نمي دهد. از هواداران خواهش مي کنم اگر ما را دوست دارند، بيايند و فقط از پرسپوليس حمايت کنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)