پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم فوتبال اف‌سی سیدنی استرالیا گفت که می‌تواند در پست‌های متنوعی بازی کند اما پستی که در این تیم بازی خواهد کرد، به نظر سرمربی تیم بازمی‌گردد.

رضا قوچان‌نژاد در گفت‌وگویی تصویری که در صفحه رسمی باشگاه اف‌سی سیدنی استرالیا منتشر شد، اظهار داشت: من اینجا هستم که به قهرمانی لیگ استرالیا برسیم و بهترین عملکرد را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. هر دو تورنمنت برای ما مهم هستند و امیدوارم تا جایی که می‌توانم، به تیم کمک کنم.

وی درباره پستی که در آن بازی خواهد کرد، گفت: من می‌توانم در پست‌های زیادی بازی کنم، اما فکر می‌کنم بهترین پستی که می‌توانم در آن حضور یابم، مهاجم نوک است، البته می‌توانم به عنوان وینگر یا هافبک پشت مهاجم به تیم کمک کنم. این به تصمیم سرمربی تیم برمی‌گردد که در چه جایی از من استفاده کند. من تمام تلاشم را در زمین به کار می‌گیرم.

مهاجم ایرانی تیم اف‌سی سیدنی استرالیا با اشاره به استقبال اعضای این باشگاه از او تصریح کرد: خیلی مشتاقم که کارم را در این تیم آغاز کنم. هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم. روز گذشته وارد سیدنی شدم و همه چیز مثبت است. اینجا با گروهی فوق‌العاده مواجه شدم و ما می‌توانیم بهتر و بهتر شویم. من شانس این را نداشتم تا بازیکنان را در زمین ببینم، اما همه چیز بیرون از زمین عالی است و امیدوارم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

قوچان‌نژاد درخصوص نکته قوت بازی خود خاطرنشان کرد: یکی از نکات قوت من، بازی ترکیبی و تیمی من است. من همیشه در جریان مسابقه درگیر می‌شوم و بازیکنی نیستم که در محوطه جریمه باقی بمانم و منتظر موقعیت گلزنی باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)