پرسپولیس نیوز : داوری که از سوی ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شد، معتقد است که بی‌دلیل دچار محرومیت شده است.

رضا کرمانشاهی درباره حکم محرومیتی که ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال علیه او صادر کرده است، اظهار کرد: فکر می‌کنم آتش اتفاقات پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس دامن مرا هم گرفت و گرنه اگر قرار بود به خاطر اتهامات مدیرعامل باشگاه نفتون محروم شوم، باید پیش از فصل این اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: چند جلسه با آقای علیپور صحبت کردم که فضای آن جلسه‌ها خیلی خوب بود و مسئولان مستندات مرا پذیرفتند، مشکل خاصی دامنگیر من نیست و فکر می‌کنم فقط به خاطر جوی که پیش آمده محروم شده‌ام.

کرمانشاهی افزود: پرونده‌ ما هنوز باز است و ستاد باید نظر نهایی را بدهد. ضمن این که ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای اتهامی به من تفهیم نکردند که بر اساس آن محروم شوم. مساله این است که تیم داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی محروم شده‌اند اما علی نژادیان چون در فهرست بین‌المللی است و ممکن است فیفا به آن حساس شود محروم نشده است.

وی در ادامه درباره اتهام‌هایی که "بادیه" مدیرعامل باشگاه نفتون علیه او مطرح کرده است، گفت: ایشان به خاطر همین اظهاراتش محروم شده است. ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در این باره چیزی به من نگفته است.

این داور محروم شده از قضاوت همچنین گفت که اگر رای نهایی به او اعلام شود یا رسانه‌ای شود از طریق مراجع حقوق فدراسیون آن را پیگیری می‌کند.

کرمانشاهی در ادامه درباره صحبت‌های علی ایلدروم – کمک داور دیدار سپاهان و پرسپولیس که او نیز محروم شده است – مبنی بر این که حکم محرومیت آبروی او را به خطر انداخته است، گفت: صحبت‌های ایلدورم را نشنیده‌ام، اما او درست می‌گوید. این مساله برای من هم وجود دارد، هر چند خوشبختانه روی من به اندازه محسن قهرمانی هجمه نیست. بنده خدا قهرمانی خیلی تحت فشار است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا اتهام‌های وارد شده از سوی دایی علیه تیم داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس را پذیرفته یا خیر، گفت: من داور چهارم آن بازی بودم و اصلا کاره‌ای نبودم که آن اتهام‌ها را بپذیرم یا نپذیرم! متاسفانه وقتی آتشی به پا می‌شود تر و خشک را با هم می‌سوزاند و من نمی‌دانم چوب تر هستم یا خشک!؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)