پرسپولیس نیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه توضیحاتی داد.

علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره هماهنگی میان هیئت مدیره سرخ‌ها بیان کرد: ما با یکدیگر هماهنگ هستیم و مشکلی وجود ندارد. وقتی یک موضوعی مطرح می‌شود دیدگاه‌های متفاوتی پیش می‌آید، ولی این به معنای اختلاف اعضای هیئت مدیره نیست.

او افزود: از روز اول هدف ما این بود که رأی‌گیری کنیم و هر موضوع که رأی بیاورد مورد تأیید همه اعضا خواهد بود. همچنین با حامی مالی قرارداد نبسته‌ایم، بلکه یک کارگزار رسمی برای باشگاه انتخاب کرده‌ایم که این کارگزار برای ما اسپانسر جذب می‌کند.

رغبتی ادامه داد: این قرارداد در آبان‌ماه سال گذشته منعقد شده و ما به تازگی فقط یک الحاقیه به آن اضافه کرده‌ایم. لقب‌هایی که به این قرارداد می‌دهند برای من عجیب است و نمی‌دانم از کجا این القاب را پیدا می‌کنند.

عضو هیئت مدیره خاطرنشان کرد: با کارگزار طوری قرارداد بسته‌ایم که این کارگزار یک مبلغ کلی را در یک بازه زمانی برای باشگاه تأمین خواهد کرد. کف درآمد ما تا سال دیگر همین موقع، ۱۱۰ میلیارد تومان خواهد بود. این مبالغ قرار است در چهار مرحله به ما پرداخت شود که خوشبختانه تاکنون یک مرحله آن را به طور کامل دریافت کرده‌ایم. تا زمان شروع مسابقات لیگ نیز دوباره دریافتی خواهیم داشت.

او اظهار داشت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین ما و کارگزار برقرار شده و خوبی قرارداد این است که یک قرارداد میان‌مدت است و هر چه جلوتر برویم سطح درآمدزایی آن بیشتر می‌شود. ما نیازمند هوادران مان نیز هستیم. هواداران بابت این مشارکت هزینه‌ای نمی‌پردازند، بلکه همان کار‌های روزمره‌ای که انجام می‌دهند کفایت می‌کند.

رغبتی ادامه داد: فکر می‌کنم این قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۲ معتبر است و ماهیت قرارداد طوری است که هر چه جلوتر برویم به نفع کارگزار و باشگاه است که قرارداد را ادامه بدهند. این قرارداد قرار است که برای باشگاه درآمد به وجود بیاورد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: آکادمی و مدارس تیم، ترانسفر بازیکنان و مربیان و درآمد‌های ناشی از شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا از قرارداد خارج است. ما از تبلیغ پیراهن‌ها می‌توانیم درآمد کسب کنیم که در باشگاه‌های آسیا این فرصت محدود است. یکی دیگر از درآمد‌های ما تبلیغات در صفحات مجازی و سایت باشگاه است. برخی دوستان در رویا حرف از میلیارد‌ها تومان درآمد حرف می‌زنند، ولی واقعیت چیز دیگری است.

وی در پایان درباره قرارداد برانکو گفت: پس از پرداخت حدود ۷۰ درصد حقوق بازیکنان، اولویت ما پرداخت قرارداد برانکو و دستیاران او است. پرونده سه چهار نفر از بازیکنان حل شده است و پس از آن باید با کالدرون و دستیاران او تسویه کنیم. ما مجوز بستن قرارداد با کارگزار را از مجمع و سازمان خصوصی‌سازی گرفته‌ایم و مطمئناً اگر مشکلی وجود داشت این مجوز را به ما نمی‌دادند. از نظر قانونی منعی ندارد و از نظر شکلی نیز واگذاری به صورت تدریجی خواهد بود و تا زمانی که بخواهد کامل واگذار شود فرصت زیادی وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)