مرجع خبری پرسپولیس : آخرین مسابقه به میزبانی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر با حضور 53774 تماشاگر برگزار شد.

 

استقلالی ها که به رهبری مدیرعاملشان علی فتح الله زاده هیاهوی زیادی را پیش از بازی برای پر کردن ورزشگاه در حساس ترین بازی آسیایی مرحله گروهی و شکستن رکورد پرسپولیس به راه انداخته بودند تنها موفق به پر کردن یک طبقه از این ورزشگاه شدند.

 

در اواسط نیمه دوم بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران استقلال را 53774 نفر اعلام کرد.

 

علی فتح الله زاده پیش از این بازی در گفتگوی تلویزیونی گفته بود رکورد تماشاگران در آسیا متعلق به پرسپولیس نیست و دست خود استقلال است و آنها چهارشنبه می آیند تا رکورد خودشان را بشکنند!

 

در نهایت آنها که اصرار زیادی داشتند با آمدن 10-20 استقلالی برای تشویق فرهاد مجیدی در روز بازی پرسپولیس حضور خود را عامل اصلی رکوردشکنی تماشاگران پرسپولیس در آسیا عنوان کنند، در روزی که تعداد تماشاگرانشان از هر سه مسابقه قبلی پرسپولیس برابر الشباب ، الغرافه و الهلال کمتر بود با برتری برابر الریان به 8 امتیازی و رده دوم گروه خود رسیدند تا بالاخره شانس صعود به عنوان تیم دوم را پیدا کنند.

 

پرسپولیسی ها هم از مدت ها قبل 8 امتیازی بودند و در رده دوم باقی ماندند و با توجه به 9 امتیازی بودن تیم صدرنشین گروه شانس اول شدن هم دارند. صعود سپاهان هم با بازی های این هفته قطعی شده و این تیم تنها به دلیل تفاضل گل دوم است.

 

 

 

http://perspolisnews.com/images/tumb/90/other6/record-fans.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)