رئیس دپارتمان داوران گفت: بیشتر داوران جوان ما از فغانی الگو می گیرند. حضور وی و تیم اش در جام جهانی توانست عیار داوری ایران را بالا ببرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود رفعتی در ابتدا گفت: اسامی داوران بازی‌ها زمانی رسمیت پیدا می کند که از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شود و هرگونه گمانه زنی درباره انتخاب داور قبل از آن هیچ رسمیتی ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: بارها اتفاق افتاده است که کمیته، داور بازی را به علت بیماری و موارد دیگر تغییر داده است. برهمین اساس تصمیم نهایی را کمیته می گیرد و ابلاغ داوران زمانی رسمیت پیدا می کند که در سایت فدراسیون اطلاع رسانی شده باشد.
رفعتی درباره عملکرد تیم داوری در بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: تمام نکات و مواردی که این در دیدار وجود داشت را فریدون اصفهانیان به طور کامل توضیح داده است. فقط من در اینجا یک نکته را یادآوری کنم علیر فغانی یکی از سرمایه های ملی ما است. اینکه او را با الفاظ نامربوطی صدا کنیم، به نظرم این هجمه ها درست نیست. باید شان و احترام این داور را حفظ کنیم.
رئیس دپارتمان داوران در پایان اضافه کرد: بیشتر داوران جوان ما از فغانی الگو می گیرند. حضور وی و تیم اش در جام جهانی توانست عیار داوری ایران را بالا ببرد. به هرحال فغانی در زمین با اقتدار و تسلط کامل بازی را قضاوت می کند و این نکته مورد تایید کمیته داوران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)