پرسپولیس نیوز : کمک داور بازنشسته فوتبال گفت: رئیس هیئت فوتبال نباید به عنوان کمک داور در یک مسابقه حضور داشته باشد.

داود رفعتی در مورد داوری دیدار پرسپولیس و ملوان، اظهار داشت: با تمام احترامی که برای کارشناسان محترم داوری قائل هستم اما باید بگویم گل پرسپولیس به ملوان کاملا صحیح بود و مهاجم این تیم در موقعیت آفساید قرار نداشت.

وی ادامه داد:  سال‌ها کار شده و کلاس‌های مختلفی برگزار شده است که کمک داوران آفساید را بهتر درک کنند و اجازه دهند که مهاجمان از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند. در صحنه‌های مشابه گل پرسپولیس به ملوان کمک داور‌های بزرگ نیز اجازه بازی به مهاجم را می‌دهند اگر خود من هم در چنین صحنه‌ای قرار می‌گرفتم حتما ادامه بازی می‌دادم و آفساید اعلام نمی کردم.

رفعتی با اشاره به ریاست زارع بر هیئت فوتبال چهار محال و بختیاری و حضورش به عنوان کمک داور بازی پرسپولیس و ملوان، عنوان کرد: معتقدم رئیس هیئت فوتبال نباید در مسابقات  به عنوان کمک داور حضور داشته باشد و یا برای شخصیت رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برازنده نیست که به عنوان ناظر داوری و یا نماینده در مسابقات لیگ برتر فعالیت کند البته آقای سعید زارع در مسابقه پرسپولیس و ملوان شاهکار کرد و گل سالم تیم پرسپولیس حاصل کار خوب او هم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)