پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من خودم دوست داشتم که مقابل پرسپولیس بازی کنم و با این شرایط بدنی‌ام سعی کردم با تمام توان در خدمت تیمم باشم.

سروش رفیعی در پایان دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. بازی کردن مقابل پرسپولیس در آزادی همیشه سخت است. فکر می‌کنم امروز پرسپولیس بهتر از ما بود و به آنها و به هواداران‌شان تبریک می‌گویم. متأسفانه شرمنده هواداران فولاد شدیم. پرسپولیس امروز باتجربه‌تر بود و به ما فشار آورد. با صحبت‌هایی که آقای پورموسوی در بین دو نیمه کرد ما بهتر بازی کردیم، اما بعد از اخراج مریدی بازی برای ما سخت‌تر شد.

وی درباره اینکه از بازی خود در این دیدار رضایت دارد یا نه، گفت: نه، چون من بعد از مدت‌ها شروع کردم. آخر فصل گذشته هم در قطر آسیب‌دیدگی داشتم و امروز یک مقدار اذیت شدم. من تلاش کردم که خوب بازی کنم، ولی اولین بازی بود. ان‌شاءالله روزبه‌روز شرایط بهتر می‌شود و فولاد هم نتیجه می‌گیرد.

رفیعی درباره تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند و جا دارد از آنها تشکر کنم.در مورد بازی کردن من این چند روز حرف و حدیث زیاد بود، ولی هوادارانی که من را می‌دیدند پیغام می‌دادند که من با جان و دل بازی کنم. من همیشه صداقت و وجدان کاری‌ام را در نظر می‌گیرم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه هنگام خارج شدن از زمین با برانکو صحبت کرد، گفت: بعد از تعویضم به برانکو خسته نباشید گفتم و بعد از آن برای هواداران فولاد دست تکان دادم و از آنها بابت ناراحتی‌شان عذرخواهی کردم. من از هواداران پرسپولیس و فولاد تشکر می‌کنم. تا الان در این فوتبال خودم را نشان دادم و هیچ وقت کم نگذاشته و نمی‌گذارم. الان بازیکن فولاد هستم و تمام توانم‌ را برای این تیم می‌گذارم.

وی درباره اینکه قبل از دیدار با پرسپولیس درباره بازی کردن خود با پورموسوی صحبت کرده است یا نه، گفت: نه، صحبتی نکردم. با توجه به شرایط بدنی و مصدومیتم ایشان تشخیص می‌داد که بازی کنم یا نه. من هم تمام تلاشم را کردم که با استراحت و فیزیوتراپی به بازی برسم. من خودم دوست داشتم که مقابل پرسپولیس بازی کنم و با این شرایط بدنی سعی کردم تمام توانم را بگذارم.

رفیعی درباره شرایط فولاد در ادامه لیگ تصریح کرد: مطمئن باشید این فولاد با توجه به شرایطی که دارد و حمایت هواداران می‌تواند موفق شود. مدیریت باشگاه عوض شده و تفکرات جدیدی در باشگاه هست و بازیکنان باکیفیت و جوان خوبی داریم. قطعاً فولاد می‌تواند یکی از تیم‌های خوب این فصل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)