پرسپولیس نیوز: وکیل بین‌المللی فوتبال گفت: نیمه تمام ماندن لیگ حتی اگر تنها یک بازی هم از آن مانده باشد، به منزله برگزار نشدن آن لیگ است.

غلامرضا رفیعی با اشاره به شرایط فوتبال ایران و تعلیق فوتبال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و احتمال نیمه کاره ماندن مسابقات گفت: هنوز نمی‌توان لیگ را نیمه تمام دانست. از طرفی در هیچ لیگ حرفه‌ای تاکنون به هیچ دلیلی نیمه تمام نمانده است. البته فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ دهد و بعد از آنکه به سلامت از این اوضاع عبور کردیم، لیگ از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: تا کنون لیگ‌هایی بوده که به خاطر سیل، زلزله، بیماری و تحولات سیاسی متوقف شده‌ اما بعد از آرام شدن شرایط دوباره از سر گرفته شده‌اند اما هیچ لیگ معتبری تاکنون نیمه کاره نمانده است.

وکیل بین‌المللی فوتبال در پاسخ به این پرسش که اگر لیگ نیمه تمام بماند چه تصمیمی گرفته می‌شود؟ اظهار داشت: اگر به هر دلیلی لیگ نیمه تمام بماند به منزله آن است که آن لیگ اصلا برگزار نشده است. برای اینکه لیگ پایان بیابد و تیم قهرمان، نایب قهرمان، و تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول و صعود کننده به لیگ برتر مشخص شوند، باید تمام مسابقات به انجام برسد.

وی تاکید کرد: حتی اگر شرایط به نحوی باشد که تیمی در صورت واگذار کردن تمام بازی‌های باقی‌مانده‌اش، باز هم قهرمان شود و یا در سوی مقابل تیمی در صورت پیروزی در تمام بازی‌های باقی مانده‌اش، باز هم به لیگ پایین‌تر سقوط کند، همچنان نمی‌توان نتیجه آن لیگ را مشخص کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)