شنبه 5 بهمن (16:00) / تکمیلی

مرجع خبری پرسپولیس : خليلي: مسئولان پرسپوليس و سازمان تربيت بدني به فكر ما باشند

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از مسئولان پرسپوليس و سازمان تربيت بدني تقاضا دارم بيشتر به فكر ما باشند.

محسن خليلي اظهار داشت: غيرت و تعصب ايراني‌ها در همه جاي دنيا زبانزد است. همين مورد در كنار امكانات بسيار خوبي كه در آلمان بود كمك كرد تا به شرايط ايده‌آل برسم. ولي متاسفانه با صحنه هايي كه در فوتبال ايران مي بينيم بايد بگويم كه با وجود زحمت زياد مسئولان فقط شماره پيراهنمان كه خارجي است حرفه اي شده و در ساير موارد عقب هستيم.
وي افزود: خيلي از باشگاه هاي ايراني رفتار حرفه اي ندارند. به نظرم در حق بازيكناني كه با جان و دل در زمين به خاطر تعهدي كه دارند ظاهر مي شوند، اجحاف مي شود.
خليلي در خصوص مشكل مالي با باشگاه پرسپوليس و فدراسيون فوتبال گفت: با باشگاه پرسپوليس هيچ مشكل مالي ندارم اما به دليل اينكه مصدوميتم در ديدار برابر سوريه و در اردوي اسپانيا رخ داده بايد از فدراسيون هزينه هاي درمانم را بگيرم. در ديداري كه به ايران آمدم با آقاي تاج صحبت كردم و قرار شد در سه روز آينده هزينه هايم از طريق فدراسيون پرداخت شود.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد:

 خوشبختانه زير نظر پزشكان مجرب آلماني مصدوميتم بر طرف شد و پس از يك سري تمرينات پر فشار خارج از كشور بايد يك دوره در ايران طبق برنامه مربي بدنسازم كار كنم. به همين دليل صبح ها به صورت شخصي تمرينات ويژه اي انجام مي دهم و سپس با تيم تمرين مي كنم.
وي تاكيد كرد: تنها مشكل من زمين هاي نامطلوب ايران است.اين موضوع ممكن است براي من مشكل ساز شود. به همين دليل در زمين پرسپوليس ابتدا 10 روز انفرادي تمرين مي كنم و سپس به صورت گروهي در ساير كنار بچه ها تمرين خواهم كرد. تمام ورزشكاران با يك كشيدگي كوچك در اين زمين ها روحيه خود را از دست مي دهند.
خيلي يادآور شد: وقتي زمين هاي تمرين در خارج از كشور را مي ديدم داغ دلم تازه مي شد. پرسپوليس كه فصل قبل قهرمان ليگ برتر شده و نماينده ايران در ليگ قهرمانان است؛ زمين مناسب براي تمرين ندارد. امروز بعد از تمرين به ما گفتند پس از تماس؛ مشخص مي شود كه فردا بايد كجا تمرين كنيم. اين يك درد براي فوتبال ايران است.
اين بازيكن اضافه كرد: با حمايت هواداران و مسئولان باشگاه در شرايط بسيار خوبي هستم. باز هم به حمايت نياز دارم تا زودتر بتوانم در كنار ساير بازيكنان بازي كنم. با اين حال مثل بازيكن جديدي در پرسپوليس هستم كه كمي طول مي كشد با سايرين هماهنگ شوم.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس همچنين گفت: از مسئولان باشگاه پرسپوليس و سازمان تربيت بدني خواهش مي كنم به فكر چاره اي براي رفع مشكل نمايندگان ايران باشند. حريفان با امكانات بالا مي آيند. ما دوست نداريم بيش از اندازه درخواست كنيم اما حداقل زمين مناسب نياز داريم.
خليلي درباره وضعيت پرسپوليس در ليگ برتر تصريح كرد: بعد از سال نو ميلادي به دليل نداشتن اينترنت موفق نشدم بازي هاي پرسپوليس را ببينيم. 11 هفته به پايان ليگ مانده و ما هيچ چيز را از دست نداده ايم. يادم هست وقتي كه با سرمربگيري ذوالفقارنسب در باشگاه سايپا بودم 6 هفته مانده به پايان بازي ها با اختلاف بسيار خوبي در صدر جدول بوديم اما چنان تغييري در جدول پيش آمد كه ما با هزار زحمت سوم شديم.
وي درباره رقيبانش در خط حمله پرسپوليس عنوان كرد: رقيب خليلي، فقط محسن خليلي است. تلاش مي كنم با تمرينات منظم به تركيب 11 نفره پرسپوليس راه يابم.
خليلي يادآور شد: نبايد فراموش كرد كه ما فصل قبل قهرمان ليگ برتر شديم و تيم هاي كه در مقابل ما قرار مي گيرند مي خواهند خود نمايي كنند و ما را تحت فشار قرار دهند. در حال حاضر هيات مديره تلاش خوبي داشته و مطمئن باشيد كه مي توانيم حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.
خليلي در خصوص حضور در دربي گفت: از 7 تا 10 روز ديگر تمرينات گروهي ام را شروع مي كنم و اگر پيرواني صلاح بداند در تركيب قرار مي گيرم. من هم مثل تمام بازيكنان دوست ندارم اين بازي را از دست بدهم. توانايي بازي كردن در دربي را دارم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)