پرسپولیس نیوز: یک رسانه ویتنامی با معرفی سرمربیان تیم‌های ملی گروه D جام ملت‌های آسیا نوشت که ایران به دنبال قهرمانی است.

سایت دتائو ویتنام با توجه به آغاز مسابقات گروه D جام ملت‌های آسیا با رویارویی امشب (دوشنبه) تیم‌های ملی ایران و یمن درباره کارلوس کی‌روش نوشت: نام او برای هواداران فوتبال در ویتنام غریبه نیست. او بیشتر به عنوان دستیار فرگوسن در تیم منچستر یونایتد مطرح است و ۲ دوره در سال‌های ۲۰۰۳ – ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در این سمت فعالیت کرد. در فصل ۲۰۰۴ – ۲۰۰۳ نیز سرمربی تیم رئال مادرید بود. در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ سرمربی تیم ملی کشورش یعنی پرتغال بود و از سال ۲۰۱۱  هدایت ایران را بر عهده دارد.

این رسانه ویتنامی سپس با اشاره به زمان قرعه‌کشی مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به نقل از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: بزرگترین چالش ما در این رقابت‌ها کسب عنوان قهرمانی است زیرا از سال ۱۹۷۶ میلادی به آن دست نیافت. ایران تلاش می‌کند در هر ۳ بازی مرحله گروهی برابر تیم‌های ملی یمن، ویتنام و عراق به پیروزی رسد و با ادامه مسیر صعود به جام قهرمانی دست یابد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (دوشنبه) در بازی نخست گروه D جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه محمد بن‌زاید شهر ابوظبی به مصاف هم می‌روند. بازی دوم این گروه فردا میان تیم‌های ملی عراق و ویتنام برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)