پرپسولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل‌های پرسپولیس در بازی با صبای قم همگی درست و سالم بودند اما پنالتی اعلام شده برای صبا درست نبود و اگر گل می‌شد اشتباه داوری روی نتیجه تاثیر می‌گذاشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بازی پرسپولیس با صبای قم با بحث‌هایی درباره داوری از سوی دو تیم همراه بود. در این ارتباط سراغ کارشناسان رفتیم. هوشنگ نصیرزاده موفق به دیدن بازی نشده بود و دکتر پرویز سیار که به تازگی از بستر بیماری برخواسته است نیز این بازی را ندیده بود اما نوذر رودنیل در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: علیرضا فغانی به طور کلی در این بازی از نظر دوندگی و حضور در صحنه‌ها خیلی خوب عمل کرد و کمک داوران او نیز چنین بودند.

وی افزود: در صحنه گل اول بازی که توسط پرسپولیس زده شد، رضا سخندان تشخیص خوبی داد و با عدم اعلام آفساید عملکرد قابل قبولی داشت. شاید بتوانم بگویم تنها مورد اشتباه داوری، اعلام خطای پنالتی برای صبا بود و با توجه به نزدیکی فغانی از اینکه اعلام پنالتی کرد، تعجب کردم. در این صحنه بازیکن صبا خود در آستانه زمین خوردن بود که بر خورد پیش آمد. حتی اگر چنین شرایطی حاکم نبود هم در آن برخورد خطایی روی نداد. نه پنالتی بود و نه تمارض. اگر از پنالتی که در نهایت گل نشد بگذریم، داور خوب سوت زد.

رودنیل درباره اعتراض صبایی‌ها روی خطای هند خلعتبری در صحنه گل پیام صادقیان هم خاطر نشان کرد: در آن صحنه به هیچوجه خطای هندی ندیدم و هر سه گل پرسپولیس کاملا درست بود.

کارشناس و مدرس داوری فوتبال کشورمان در پایان درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به آفساید بودن گل صبا گفت: متاسفانه تلویزیون این صحنه را خوب نشان نداد. همزمان با به ثمر رسیدن گل بود که سوت پایان بازی زده شد و تلویزیون هم از این مساله گذشت و به این دلیل نمی‌توان نظر دقیق داد تا اینکه صحنه بازبینی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)