مرجع خبری پرسپولیس : سه پیروزی متوالی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم را صدرنشین گروه اول کرده است و به نظر می رسد این تیم صنعتی مرحله گروهی را با همین رتبه به پایان برساند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها با تساوی در خانه بنیادکار و با توجه به ضعف دو تیم الوحده و بنیادکار، شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم دارند. صدرنشین این گروه به احتمال زیاد الاتحاد عربستان خواهد بود که با نتایج قابل قبول، در پله اول جا خوش کرده است.

 

اما اگر پرسپولیس هم بتواند 9 امتیاز دور برگشت را کسب کند، حتی ممکن است صدرنشین گروه بشود که بعید به نظر می رسد الاتحاد 7 امتیاز از دست بدهد.

 

 

با این حال آنچه که مسلم است، این است که  سرخپوشان به احتمال زیاد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد خواهند رفت که با این پیش شرط به نظر می رسد باید در انتظار بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات در فولادشهر اصفهان باشیم.

 

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی نبردهای بیشماری با هم داشته و حالا احتمالا در این لیگ هم به پست هم خواهند خورد.

سال گذشته هم تیم های ذوب آهن و مس در این مرحله در  اصفهان به مصاف هم رفتند که با پیروزی شاگردان ابراهیم زاده برابر تیم بوناچیچ همراه شد.

 

بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان که رقبای جدی فصول اخیر لیگ ایران بوده اند را می توان دربی ال کلاسیکوی ایران نامید چرا که دو تیم نامی فوتبال ایران از دو شهر متفاوت به مصاف هم می روند.

 

بازی این دو تیم به دلیل تنش های موجود بین دو باشگاه و رقابت شدید این دو تیم در سال های گذشته دست کمی از داربی ندارد. جالب است که ال کلاسیکوی اسپانیا هم در یک ماه آینده 4 بار برگزار خواهد شد که رکوردی برای این مسابقه محسوب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)