مرجع خبری پرسپولیس : همسفر شدن هواداران با پرسپوليس در قطر، تازه‌ترين حركت باشگاه بود كه به سرانجام نرسيد تا نارضايتي برای پرسپولیس باقی بماند.

 

در همان نخستين روزهاي فروردين هر يك از طالبان سفر مبلغي نزديك به يك ميليون تومان-220 دلار+ 440 هزار تومان- پرداخت كردند تا بتوانند در بازي با الغرافه و يك روز پيش از آن با پرسپوليسي‌ها همراه باشند.

 

اما سفري كه انتظارش را مي‌كشيدند به استقبالشان نيامد تا اين بار شنونده نارضایتی شان باشيم.

 

يكي از فوتبالدوستاني كه قرار بود با پرسپوليس همسفر شود و نشد، ابوالفضل شكفته است كه داستان را اينگونه  تعريف مي‌كند: «قرار بود 5 صبح سه‌شنبه برويم قطر اما خبري نشد و وقتي به آژانس مسافرتي طرف قرارداد باشگاه پرسپوليس معترض شديم گفتند ويزاها هنوز نرسيده. تمام سه‌شنبه را با اين وعده كه ويزا تا 20 دقيقه ديگر مي‌رسد گذرانديم و با باشگاه هم كه تماس مي‌گرفتيم مي‌گفتند اين مشكل به ما مربوط نيست و نمي‌توانيد با سردار رويانيان صحبت كنيد.حتي با حسين فريدوني مدير كانون هواداران باشگاه كه به قطر رفته بود تماس گرفتم كه گفت پيگيري مي‌كند و شخص ديگري در باشگاه كه اسمش يادم نيست گفت ويزاها صادر شده اما باز خبري نشد. آژانس هم مي‌گفت كارهايش را انجام داده و مدارك رفته براي صدور ويزا. تا ساعت 21 سه‌شنبه آنجا بوديم كه بالاخره گفتند 5 صبح چهارشنبه شما را مي‌فرستيم تا حداقل بازي را ببينيد و يك روز هم بعد از آن بمانيد. در حالي كه آن يك روز اضافه ديگر به درد ما نمي‌خورد و همان هم آخر شب كنسل شد.»

 

درباره اين مشكل هيچ مسوولي از باشگاه پاسخی نداد و حالا كه برنامه سفر چهارشنبه هم بي‌سرانجام مانده از زبان جا مانده‌ها اينطور مي‌شنويم: «از همان روز اول رييس آژانس گفته بود شايد جور نشود اما با تبليغات باشگاه فكر نمي‌كرديم مشكلي به‌وجود بيايد و همه برنامه‌هاي‌مان را به‌خاطر اين سفر كنسل كرديم.

 

از باشگاه هم تنها شخص رويانيان پيگير كارمان بود. او حتي صبح چهارشنبه دو بار با تلفن شخصي‌اش با من و بقيه كساني كه شرايط من را داشتند تماس گرفت و رسما عذرخواهي كرد. حتي صداي ضبط شده‌اش را دارم. گفت انگار فدراسيون دير اقدام كرده و قطري‌ها هم همكاري نكرده‌اند. رويانيان گفت حتي مي‌خواسته براي ساعت 12 نيمه شب سه‌شنبه براي‌مان پرواز چارتر بگيرد كه آن هم جور نشده اما تاكيد كرد كه براي جبران اين اتفاق، در سفري ويژه ما را با پرسپوليس همراه مي‌كند و با مسوولان باشگاه كه برخورد بدي با ما داشتند هم حتما برخورد خواهد كرد.

 

او از سفير ايران هم كمك گرفته بود اما انگار قسمت نبود برويم قطر. او گفت كه به‌خاطر اين اتفاق، خودش هم كه مي‌خواسته ديروز به قطر برود، قيد سفر را زده و به مدير كانون هواداران باشگاه و چند نفر ديگر هم دستور داده كه پيش از بازي به تهران برگردند.»

 

در ادامه اين ماجرا و با اعلام مديرعامل باشگاه پرسپوليس به آژانسي كه سفر هواداران را به عهده گرفته بود، پول‌هاي پرداخت شده ديروز به مسافران جا مانده از سفر پس داده شد تا كار به شكايت نرسد و پرسپوليس بيش از اينها به دردسر نيفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)