مرجع خبری پرسپولیس : دربی هفتاد و یکم برگ زرین دیگری بر رکوردهای بی سابقه مدیریت جهانی سرپرستی موقت پرسپولیس اضافه کرد.

 

حالا پرسپولیس در رکورد جاودانه خود در کسب سه برد پیاپی در دربی با استقلال شریک شده است. در فاصله سال های 1375 تا 1376 بود که پرسپولیس صنعتی سه دربی پیاپی 42 ، 43 و 44 را با پیروزی پشت سر گذاشت و اکنون استقلال توانسته این رکورد را جبران کند و پرسپولیسی ها تنها می توانند به این دل خوش باشند که 6 تای تاریخی 1352 دست نخورده باقی مانده است!

 

علاوه بر باخت های پیاپی نتیجه بازی نیز رکورد جدیدی را در مصاف های پرسپولیس و استقلال ثبت کرد. آخرین باری که یکی از دو تیم توانسته بود با اختلاف بیش از یک گل برنده شود به 12 سال پیش بازمی گردد که پرسپولیس با گل های هاشمی نسب و رافت در سال 1378 توانست استقلال را شکست دهد.

 

اما از آخرین باخت پرسپولیس با اختلاف بیش از یک گل بیش از 16 سال می گذرد و ششم مرداد ماه سال 74 بود که پرسپولیس سه بر یک برابر استقلال شکست خورد. حتی این نتیجه نیز بدتر از نتیجه رقم خورده دیروز نبود چراکه پرسپولیس در آن بازی یک گل به ثمر رساند و قانون گل زده بیشتر را شامل می شود.

 

گل نزدن پرسپولیس در سه بازی پیاپی هم رکورد جدیدی است که در کارنامه دوستان موقتی خواهد درخشید. از هفتم بهمن ماه 1373 تا کنون سابقه نداشته است که پرسپولیس سه بازی را بدون گل زده پشت سر بگذارد و تنها یک بار دو دربی پیاپی 59 و 60 را بدون گل زده پشت سر گذاشته که یکی را باخته و دیگری را مساوی کرده.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)