پرسپولیس نیوز: رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: به تازگی از یک پیچ خطرناک گذشتیم. در بخش مالی مشکلات مختلفی داریم ولی قطعا تا پایان فصل بر این مسایل فائق می‌آییم به ویژه که امروز هم از اپلیکیشن رونمایی کردیم.

مهدی رسولی پناه امروز شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن پرسپولیس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایشان، اظهار داشت: همان طور که اقای انصاریفرد اعلام کردند بازیکنان پرسپولیس واقعا صبور بوده اند. از ناحیه قرارداد های این فصل حدود ۳۵ درصد دریافت کرده اند ولی به امید خدا با وصولی هایی که خواهیم داشت در آینده نزدیک نسبت به انجام تعدات اقدام می شود و اپلیکیشن هم به کمک می آید و قطعا تا پایان فصل بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود خاطر نشان کرد: رفتن اقای کالدرون و آمدن آقای گل محمدی برای ما در حکم گذر از پیچی خطرناک بود که به لطف خدا و با حمایت هواداران از ان گذر کردیم. مبلغ رضایت نامه اقای گل محمدی را هم من پرداخت نکردم. آقای انصاریفرد پیگیر این موضوع بودند و بهتر می توانند این مساله را پاسخ بدهند.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مدیرعامل پیشین باشگاه افزود: ایشان استعفاء داده اند و این استعفاء هم با توجه به این که رییس هیات مدیره هستم ، تحویل من شد که به آقای وزیر منتقل شد و باید ببینیم تصمیم ایشان چه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)