پرسپولیس نیوز: «جعفر کاشانی» رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: برخلاف برخی اخبار تمام بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می رسد، در این تیم خواهند ماند.

کاشانی در خصوص وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، گفت: مطمئن باشید تمدید قراردادها انجام خواهد شد و همه بازیکنان در کنار ما خواهند ماند.
وی ادامه داد: ای کاش من هم جوان بودم تا می توانستم با افتخار بازهم برای پرسپولیس و هواداران آن بازی کنم. شک نکنید بازی کردن برای یکی از بزرگترین باشگاه های آسیا آرزوی هر بازیکنی است و برای تمدید قراردادها مشکلی وجود ندارد.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مطلبی در خصوص دخالت مدیریت باشگاه در کار «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم و ناراحتی این مربی، گفت: تا امروز هیچکس در کار برانکو دخالت نکرده و این اخبار صحت ندارد.
وی تصریح کرد: تمام بازیکنان برای باشگاه پرسپولیس قابل احترام هستند، اما تصمیم گیرنده در خصوص بازی دادن به آنها فقط برانکو است و ما این نفرات را بر اساس نیاز سرمربی خود جذب کرده ایم.
کاشانی خطاب به بازیکنان پرسپولیس، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس و استقلال تاثیر زیادی روی فرهنگ جامعه دارند و بازیکنان این دو تیم باید بدانند گفته های آنها تاثیر زیادی روی جامعه دارد و باید مراقب رفتارهای خود باشند.
وی تاکید کرد: عمر فوتبال بسیار کوتاه است و چیزی که به جا می ماند اخلاق درست است که همین مساله باعث خواهد شد همیشه در ذهن هواداران میلیونی این دو باشگاه ماندگار شویم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حکم محرومیت پنج ساله یکی از مدیران این باشگاه، گفت: از این مساله بی اطلاع هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)