پرسپولیس نیوز :رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس از هواداران پرسپولیس به خصوص هواداران شرق تهران دعوت کرد در مسابقه برابر نفت ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند.

به گزارش پرسپولیس نیوز ، حسین فریدونی با اعلام این مطلب افزود این برای اولین بار است که بازی پرسپولیس – نفت تهران به میزبانی ورزشگاه تختی برگزار می شود و با توجه به اینکه باشگاه نفت اعلام کرده تماشاگر ندارد؛ این هواداران پرسپولیس هستند که با حضور خود سکوهای ورزشگاه تختی را در اختیار می گیرند.

 

وی ادامه داد:از همه هواداران به خصوص هواداران ساکن محلات شرق تهران می خواهیم با حضور خود تیم محبوبشان را در کسب پیروزی در این بازی خاص یاری رسانند.

 

وی تاکیید کرد: ٣٠ تن از مشوقان اموزش دیده نیز مسوولیت ساماندهی هواداران در این ورزشگاه را به عهده خواهند داشت. 

 

حسین فریدونی در ادامه گفتگوی خود با پرسپولیس نیوز افزود: با توجه به اینکه کادر فنی تیم نفت تهران از اعضای سابق باشگاه پرسپولیس از جمله یحیی گل محمدی سرمربی پیشین پرسپولیس تشکیل می شود از هواداران انتظار می رود تجلیل شایسته ای از پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عمل اورند.

 

 

وی در پایان گفت :در این بازی همچنین به مناسبت روز پزشک از دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس و پزشک نفت تهران هم تقدیر شده و از محمدرضا زادمهر پیشکسوت با اخلاق تحصیل کرده و محجوب باشگاه پرسپولیس به مناسبت همین روز تجلیل به عمل خواهد امد.

 

فریدونی خبرهای جالبی در خصوص انتقال خلعتبری هم داشت که نتایج ان را طی روزهای پیش رو دریافت خواهید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)