مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني پرسپوليس گفت: انعكاس حواشي غير اخلاقي در فوتبال‌ شان و مقام ورزشكاران را زير سوال برده است.

 

محمد زادمهر درباره اخلاق در ورزش و مسايل پيش آمده در پرسپوليس، گفت: من بسيار متاسف و شرمنده هستم. زماني مي‌گفتيم كه در استاديوم الفاظي گفته مي‌شود و نمي‌توان به آنجا رفت، اما حالا بايد به بچه‌هاي خود هم بگويم كه فوتبال را از تلويزيون هم تماشا نكنند.

وي ادامه داد: اين موضوعات يك پروسه است و يك دفعه پيش نمي‌آيد، اگر زماني كه مدير عاملي با بازيكنش دعوا مي‌كند، اگر وقتي دو مدير در يك برنامه با هم دعوا مي‌كنند و يا اگر زماني دو بازيكن به هم توهين مي‌كنند با آن‌ها برخورد شود در آن زمان شاهد اين گونه موضوعات نخواهيم بود.

 

زادمهر خاطر نشان كرد: موضوعات پيش آمده نتيجه‌اش چنين مواردي است و جاي شرمندگي دارد و من خجالت مي‌كشم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه شما عضو كميته فني پرسپوليس هستيد چه موضوعاتي باعث به وجود آمدن چنين رفتارهاي غير اخلاقي در زمين شده است؟ گفت: رفتار بازيكنان در زمين به كميته فني ربطي ندارد. ما در باشگاه به عنوان يك هوادار هستيم و حقوقي هم نمي‌گيريم، من فقط مي‌توانم بگويم از اين مساله احساس بسيار بدي دارم.

 

عضو كميته فني پرسپوليس، افزود: بايد توجه بيشتري به مسايل اخلاقي شود، اما متاسفانه هر كسي كه پرخاش‌گرتر است عكسش بيشتر در مجلات منتشر مي‌شود.

 

زادمهر درباره انعكاس حوادثي غيراخلاقي پرسپوليس در سايت‌هاي بين‌المللي، گفت: اين موضوع باعث شد كه شان ورزشكاران زير سوال برود و جاي تاسف دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)