مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: دغدغه اصلي باشگاه قيمت مربيان است.

محمد زادمهر پس از جلسه كميته فني اظهار داشت: در خصوص 4 گزينه صحبت‌هايي را انجام داديم تا به نتيجه برسيم و به دغدغه باشگاه است پايان دهيم البته ما در انتخاب اصلي سرمربي تاثيري نداريم و فقط نظر خود را اعلام مي‌كنيم اما متاسفانه قيمت مربيان پيشنهادي مشكل اصلي باشگاه پرسپوليس است.
وي در خصوص تاپ مولر گفت: او مي‌توانست بهترين گزينه ما باشد اما متاسفانه مبلغ اين مربي بالاتر از حد انتظار باشگاه پرسپوليس است. امثال ما نمي‌توانيم در مورد مولري كه مورد تائيد خيلي از فوتبالدوستان جهان است نظري بدهيم. او سرشناس و شناخته شده است و حتي در مورد بحث فني در خصوص او نمي‌توانستيم بيش از اندازه حرفي بزنيم. به همين دليل نظر خود را اعلام كرديم اما متاسفانه به توافقي نرسيديم.
زادمهر خاطرنشان كرد: اميدوار هستم سريع‌تر سرمربي پرسپوليس مشخص شود. ما سعي كرديم بهترين كارشناسي‌ را انجام دهيم اما معرفي اين مربيان فقط به عهده مديرعامل باشگاه پرسپوليس است. اميدوارم از 4 گزينه‌اي كه امروز پرونده‌ آنها بررسي شد و ما نيز نظر خود را اعلام كرديم فرد برتر انتخاب و معرفي شود.
وي در خصوص احتمال سرپرستي‌اش در پرسپوليس گفت: اين خبر صحت ندارد و من مثل ساير پيشكسوتان پرسپوليس فقط به دنبال كمك به اين تيم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)