پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید علی رغم شکست در دیدار رفت این تیم می تواند حفظ تمرکز خود در دیدار برگشت الجزیره را در تهران حذف کند.

محمد زادمهر درباره شکست پرسپولیس در بازی دیشب (دوشنبه) مقابل الجزیره اظهار کرد: بازی سختی بود. در این مراحل بازی‌ها روز به روز سخت‌تر می‌شود و مطمئنا کار شاگردان برانکو در تهران سخت‌تر است.

وی افزود: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و حتی توانست به گل برسد و برنده به رختکن برود اما اشتباه‌های فردی باعث شد که بازی برده را با باخت عوض کنیم. درست است که پرسپولیس شکست خورده اما دو گل زده امید آنها را برای بازی برگشت زنده نگه داشت. بازی در تهران است و بازیکنان و کادر فنی اگر تمرکز داشته باشند می‌توانند الجزیره را شکست دهند.

او در مورد غیبت سید جلال و ضعف خط دفاعی پرسپولیس مقابل الجزیره گفت‌: به‌ هر حال سید جلال در زمین حضور نداشت و برانکو می‌دانست چه ترکیبی را به زمین بفرستد. او همیشه بازیکنان آماده‌تر را برای بازی انتخاب می‌کند اما دفاع پرسپولیس با جلال حسینی تجربه بیشتری دارد. گل اول و سوم الجزیره بسیار ابتدایی بود و نشان می‌داد پرسپولیسی‌ها تمرکز لازم را در خط دفاع ندارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره افت پرسپولیس در بازی‌های اخیر اظهار کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم. پرسپولیس مهره‌های با کیفیتی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند. پرسپولیس هنوز همان تیم قهرمان است و برانکو هم ترکیب خوبی را به میدان فرستاد. پرسپولیس می‌تواند با تمرکز و تلاش فراوان بازی برگشت را ببرد و به مرحله بعد صعود کند. پرسپولیس همان پرسپولیس قهرمان است و ابهت خود را دارد. مشکل آنها دست کم گرفتن حریف بود. شاگردان برانکو فکر می‌کردند از قبل برنده هستند و این‌ در حالی است که تیم‌های بزرگی مثل ‌اسپانیا حریفی همچون ایران را برای خود بزرگ می‌کنند تا آن را دست کم نگیرند.

زادمهر در پایان درباره پیشنهاد سرپرستی باشگاه پرسپولیس به وی، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم به من افتخار دادند که چنین پیشنهادی دادند اما من این سمت را نخواهم پذیرفت. امیدوارم نیروهای جوان جایگزین شوند تا تجربه‌های بیشتری کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)