مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه يك پنالتي حساس را از دست دادم، بهتر است ديگر پنالتي‌زن نباشم.

مازيار زارع، اظهار داشت: به هر بهانه‌اي به فكر خدمت به تيمم هستم؛ اما صلاح است با توجه به اينكه در بازي مقابل سپاهان يك پنالتي حساس را از دست دادم، ديگر پنالتي‌زن نباشم و اين مسئوليت را به فرد ديگري بدهند.
وي افزود: مطمئن باشيد اگر كادر فني دوباره به من اين مأموريت را بدهد، آن را انجام خواهم داد؛ اما نظرم حرفي بود كه اعلام كردم.
زارع درباره ديدار مقابل پاس همدان در جام حذفي گفت: همه از شرايط سخت اين بازي باخبر هستند. يك روز سخت را در پيش داريم. بايد بدون هيچ اشتباهي، فوتبال خود را به صورت حرفه‌اي و با تمركز، به اجرا بگذاريم.
وي افزود: مي‌دانيم مسابقه برگشتي وجود ندارد و شايد پرونده ما در همدان بسته شود. به همين دليل، از دقيقه يك تا 90 براي گلزني و در دست داشتن بازي مي‌جنگيم تا به هدف خود در جام حذفي برسيم.
هافبك پرسپوليس درباره ليگ قهرمانان آسيا، عنوان كرد: اين ديدارها را نسبت به ساير تيم‌ها در مرحله اول، بهتر تمام كرديم. در مرحله دوم نيز زنگ تفريح نخواهيم شد. ديدار مقابل الغرافه يك اتفاق بود كه به ما هشدار جدي داد.
زارع در خصوص عدم تمديد قرارداد در فصل جديد براي باشگاه پرسپوليس تصريح كرد:‌ هنوز با من هيچ حرفي در خصوص فصل آينده زده نشد و اگر تا چند روز آينده اين موضوع اتفاق نيفتد به فكر حضور در تيم ديگري خواهم بود. پيشنهادات خوبي نيز دارم.
وي يادآور شد: بايد قبول كرد كه در انتهاي فصل براي يك بازيكن از لحاظ روحي و رواني بسيار حساس است كه بداند فصل آينده در تيم خود باقي خواهد ماند يا خير. به همين دليل است كه من تصميم دارم در صورتي كه از سوي مسئولان باشگاه با سكوت مواجه شوم تصميم جديدي بگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)