پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم ای‌بی‌وی ایسلند گفت: هواداران پرسپولیس را هیچ تیمی در دنیا ندارد و امیدوارم روزی دوباره پیراهن این تیم را به تن کنم.

شهاب زاهدی در خصوص شرایطش در تیم فوتبال ای‌ بی‌ وی و همچنین بازی‌های تیم پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از شرایط خودت در تیم ای‌ بی‌ وی و لیگ ایسلند صحبت کن.

خدا را شکر که شرایطم اینجا خوب است و حدود یکسال و چند ماه است که در ایسلند حضور دارم. به شرایط زندگی و اجتماعی ایسلند عادت کرده‌ام و توانسته‌ام با هم‌تیمی‌هایم خودم را وفق بدهم. البته امسال تیم ما در میانه‌های جدول قرار دارد و به دلیل امتیازات زیادی که در ابتدای فصل از دست دادیم شرایط خوبی نداشتیم اما در هفته‌های اخیر شرایط ما خیلی بهتر شده است.خوشبختانه روز به روز بهتر بازی می‌کنیم و ۱۲ تیم هستیم که هر نیم‌فصل ۱۱ بازی انجام می‌دهیم اما من در نیم‌فصل اول سه بازی نتوانستم به میدان بروم و تا اینجا حدود ۱۰ بازی انجام داده‌ام و خوشبختانه ۴ گل هم به ثمر رساندم. البته پاس گل هم داده‌ام و برای تیمم پنالتی هم گرفتم. ما سال گذشته قهرمان جام حذفی ایسلند شدیم، اما در بازی پلی‌آف قهرمان لیگ اروپا به یک تیم نروژی باختیم و حذف شدیم اما در کل شرایط خوب است.

در ایسلند چه نظری در خصوص فوتبال ایران دارند؟

قبل از جام‌جهانی شناخت زیادی نسبت به فوتبال ایران در ایسلند نداشتند، اما از بعد از جام‌جهانی توجه بیشتری به فوتبال ایران شد چرا که ملی‌پوشان عملکرد خیلی خوبی داشتند. شرایط ایران و ایسلند در جام‌جهانی خیلی به هم نزدیک بود و از آنجایی که من از زمانی که به ایسلند آمدم با سرمربی تیم ملی این کشور ارتباط صمیمانه‌ای دارم او با من درباره تیم ایران صحبت‌های زیادی انجام داد و از عملکرد تیم ملی ایران در جام‌جهانی تمجید می‌کرد.بعد از جام‌جهانی نظر مردم ایسلند نسبت به تیم‌ ملی خیلی بهتر شد.

شرایط تیمت در لیگ ایسلند چطور است؟

ما نیم‌فصل را از دست دادیم چون تغییرات زیادی در تیم ما انجام شد. از طرف دیگر بازیکنان جوان زیادی به تیم ما ملحق شدند و به منی دلیل نتایج خوبی نگرفتند و الان در رده هشتم لیگ قرار داریم اما شرایط جدول بسیار نزدیک است به طوری که اگر ما سه بازی را ببریم بین سه تیم اول لیگ ایسلند قرار می‌گیریم. به نظرم شرایط تیم ما رو به رشد است و نسبت به قبل امیدوارکننده‌تر بازی می‌کنیم.

فوتبال منطقه اسکاندیناوی شرایط خاص خودش را دارد. توانسته‌ای با این شرایط کنار بیایی؟

قبول دارم که شرایط لیگ‌های اسکاندیناوی کاملاً متفاوت است چرا که آنها خیلی فیزیکی بازی می‌کنند و بیشتر از اینکه روی مسائل تکنیکی کار کنند با مسائل تاکتیکی آشنا هستند. خوشبختانه توانسته‌ام خودم را با این شرایط هماهنگ کنم و مشکلی از این بابت ندارم.

به عنوان بازیکنی که روزگاری در پرسپولیس حضور داشت آیا بازی‌های این تیم را می‌بینی؟

بله. من در لیگ ایران فقط بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کنم چرا که این تیم بسیار خوب بازی می‌کند و فوتبال مدرنی ارائه می‌دهد. با اینکه پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالات محروم بوده اما خوشبختانه این تیم توانسته است تا اینجا نتایج خوبی بگیرد. من امیدوارم که پرسپولیس همین روند را ادامه دهد و واقعاً خوشحال هستم که تیم سابقم نتایج خوبی می‌گیرد و هواداران را خوشحال می‌کند. فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس را هیچ کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید.

فکر می‌کنی روزی بتوانی دوباره به پرسپولیس برگردی و پیراهن این تیم را به تن کنی؟

همانطور که گفتم پرسپولیس  تیم بزرگی است و واقعاً‌ هواداران این تیم در همه جای دنیا بی‌سابقه هستند. به خودم افتخار می‌کنم که روزی پیراهن پرسپولیس را به تن کردم و امیدوارم که روزی برگردم تا حداقل جبران محبت پرسپولیسی‌ها را انجام دهم. امیدوار هستم که حتماً روزی پیش بیاید دوباره بتوانم پیراهن این تیم را بپوشم و هواداران تیم محبوبم را شاد کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)