یکشنبه 6 اردیبهشت(00:25) 

مرجع خبری پرسپولیس: پزشك تيم‌ فوتبال پرسپوليس گفت: نمي‌توانم مدام مواظب باشم تا بازيكنان پرخوري نكنند.

فريد زرينه  درباره صحبت‌هاي مطرح شده مبني بر اينكه پرخوري بازيكنان پرسپوليس در قطر يكي از عوامل شكست سنگين اين تيم برابر الغرافه شده است، اظهار كرد: چنين چيزي نيست و بهتر است اين مساله را با يك سوال پاسخ دهم و بپرسم آيا بازيكنان بزرگ و حرفه‌اي كه در باشگاه بزرگ و حرفه‌اي چون پرسپوليس بازي مي‌كنند، نمي‌دانند پرخوري عامل مهمي در سنگين شدن، اضافه‌وزن و ناكارآمدي آنهاست؟

بنده وظيفه دارم به عنوان پزشك تيم، برنامه غذايي را تهيه كرده و در طول ليگ و مسابقات بين‌المللي به آنها ارايه كنم و از بازيكنان بخواهم طبق آن رفتار كنند؛ حال ديگر نمي‌توان دائما مراقب بازيكنان بود و مانع از پرخوري احتمالي آنها شد.

وي افزود: اكنون وظيفه كنترل وزن بازيكنان را به عهده اورلاندو (مربي بدنساز پرسپوليس) گذاشته‌ام و اوست كه بايد اين مسووليت را با دقت انجام دهد.

زرينه گفت: در همه جاي دنيا بدون اينكه به نام و نشان بازيكنانشان توجه كنند، روي اين مساله حساسيت به خرج داده و به ازاي ذره‌اي اضافه وزن، توسط باشگاه‌ها جريمه مي‌شوند. اين رويه به شكل كاملا تثبيت شده اجرا مي‌شود و خود عامل مهمي در جلوگيري از پيامدهاي اين مشكل است. معتقدم ما هم اكنون بايد چنين شرايطي را در باشگاه‌هايمان به خصوص تيم‌هاي بزرگ، اجرا كنيم تا به نتيجه برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)