سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من حق با مهدی تاج است و هرچقدر که لیگ عقب بیفتد ایرادی ندارد چون اگر اتفاقی برای تماشاگری بیفتد چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟

جواد زرینچه، با اشاره به برگزاری اردوی آبی‌پوشان در کشور ترکیه گفت: ما اردوی خوبی را برگزار کردیم و با توجه به اینکه صبح و بعدازظهر بازیکنان را در اختیار داشتیم این اردو خیلی به ما کمک کرد. از امروز ساعت ۶ بعدازظهر نیز تمریناتمان را در زمین تهرانسر پیگیری خواهیم کرد و مطمئن باشید اثرات این اردو در لیگ مشخص می‌شود. زمان باقی مانده نیز فرصت برای اضافه شدن نفرات دیگر برای ما وجود دارد و تیم ما کامل‌تر خواهد شد.

*حق با مهدی تاج است

وی در خصوص اینکه هنوز تاریخ برگزاری لیگ برتر مشخص نیست گفت: به هر حال فدراسیون و سازمان لیگ الزاماتی را تعیین کردند که باید تامین شود. برخی استان‌ها و تیم‌ها امکانات و چهارچوب‌هایی را که باید رعایت کنند در اختیار ندارند و شما دیدید که رعایت نکردن برخی الزامات در فصل گذشته چه ضربانی به فوتبال ما زد. آن اتفاقات در جام حذفی رخ داد و اگر خدای نکرده هموطنی از ما آسیب ببیند چه کسی پاسخگو خواهد بود. به نظر من حق با مهدی تاج است و هرچقدر که لیگ عقب بیفتد ایرادی ندارد.

*تعویق لیگ به سود استقلال است

سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه دیدگاه کادر فنی این تیم پیرامون به تعویق افتادن لیگ چیست، گفت: عقب افتادن لیگ به نفع استقلال است چون ما تغییرات زیادی داشته‌ایم و از طرفی مربی جدید هم می‌تواند شناخت کاملی نسبت به بازیکنانش داشته باشد. ما باید از فرصتی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم.

*در مورد حضور مصلح در استقلال چیزی نشنیده‌ام

زرینچه در ادامه گفت‌‌وگو درخصوص شایعه حضور مصلح در استقلال گفت: به من درمورد این موضوع خبری ندادند و طبعا همه چیز در تمرین ا مروز مشخص می‌شود اما من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی با اشاره به برگزاری بازی دوستانه تیمش در روز پنج‌شنبه گفت: ما قطعا روز پنج‌شنبه یک بازی دوستانه داریم که احتمالا حریف ما بادران خواهد بود. درخصوص بازی دوستانه با قشقایی شیراز نیز چیزی نشنید‌ام و این موضوع اصلا در برنامه کاری ما نبوده است.

*نگران تیم امسال نیستیم و نتایج خوبی می‌گیریم

سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه تغییرات گسترده در این تیم چقدر به آ‌بی‌پوشان ضرر می‌زند، گفت: به هر حال با زور نمی‌شود برخی بازیکنان را حفظ کرد. پیشنهاد مالی باشگاه امسال چندان بالا نبود یا برخی‌ها هم از نظر فنی شرایط کادر فنی جدید را نداشتند. جوان‌های خوبی جذب استقلال شدند که آنها همگی عاشق این تیم هستند. به همین علت است که می‌گویم هر چه لیگ عقب‌تر بیفتد ما هماهنگ‌تر و آماده‌تر می‌شویم. نگران هیچ موضوعی هم نیستیم و انشاءالله استقلال نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

*حضور رحمان رضایی در استقلال صحت ندارد

وی در پایان درخصوص اینکه شایعه شده استراماچونی خواستار حضور رحمان رضایی در کادر فنی آبی‌پوشان است گفت: فکر نکنم چنین موضوعی صحت داشته باشد اگر او چنین درخواستی داشت قطعا به ما می‌گفت ضمن آنکه باشگاه هم صحبتی در این زمینه انجام نداده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)