پرسپولیس نیوز: پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس،‌گفت:ما نیمه اول بازی با السد را بردیم، اما نیمه دوم ماند تا در ورزشگاه آزادی با ۱۰۰ هزار هوادار به مصاف این تیم برویم.

زلاتکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر، گفت: بعد از بازی به این خوبی و کسب نتیجه دلنشین خیلی خوب است که بتوانیم در نشست خبری حاضر شویم.

*بازیکنان پرسپولیس جنگنده بودند

وی افزود: شاهد بودید یک بازی بسیار سخت انجام شد. در این بازی مالکیت السد  بیشتر بود اما شانس زیادی روی دروازه ما به وجود نیاورد. تیم خیلی جنگنده بود و بازیکنان با عضلاتشان بازی کردند. این نتیجه به ما خوشبینی می‌دهد تا در تهران بتوانیم به فینال صعود کنیم. السد تیم بسیار خوبی است و این نیمه اول بازی بود. نیمه دوم در تهران است. باید در بازی برگشت با تمرکز کافی بازی کنیم. از این نتیجه خیلی خوشحال هستیم. بابت شاد کردن هواداران خوشحال‌تر هستیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در بازی برگشت نتیجه خوبی بگیریم و هوادارانمان را با کسب مجوز صعود به فینال شاد کنیم.

* نیمه دوم بازی السد ماند و ۱۰۰ هزار تماشاگر

مربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد عملکرد داور در این بازی و اینکه آیا جریمه دروازه‌بان السد اخراج نبود، گفت: معمولا داوری را نقد نمی‌کنم و درباره داوری صحبت نمی‌کنم. این‌بار هم در مورد داور صحبت نمی‌کنم. السد بسیار محکم و خشن بازی کرد. آنها از لحاظ تاکتیکی هم سطح بالا بازی کردند. با دوندگی زیاد آنها را غافلگیر کردیم. تکنیک آنها با دوندگی زیاد ما به کارشان نیامد. به السد تبریک می‌گویم آنها تیم خیلی خوبی هستند. همانطور که گفتم نیمه دوم این بازی مانده و در تهران انجام می‌شود. آن مسابقه مقابل ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

* با بهترین نتیجه به خانه برمی‌گردیم

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار قطری در مورد اینکه آیا انتظار کسب این نتیجه را در قطر داشتند، اظهار داشت: وقتی مقابل تیمی مثل السد بازی می‌کنید، آن زمان سخت می‌توان حساب کرد که در دوحه این تیم را شکست بدهید آن هم در شرایطی که سه بازیکن ما محروم و مصدوم بودند. به این مسئله که می‌توانستیم نتیجه خوبی بگیریم باور داشتیم. الان با بهترین نتیجه به خانه باز گردیم.

* اعتماد به جوانان امروز جواب داد

زلاتکو در مورد اینکه آیا بازیکنان تعویضی که امروز وارد میدان شدند از محرومان و مصدومان این تیم عملکرد بهتری داشتند، عنوان کرد: بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدند نفراتی هستند که همیشه به آنها اعتماد داریم. اعتماد ما به این بازیکنان امروز جواب داد و نتیجه را در میدان گرفتیم. نمی‌توان این بازیکنان را با مصدومان و محرومان مقایسه کرد. ما همه بازیکنانمان به یک چشم نگاه می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)