مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود در کارنامه این بازیکن حضور در تیم بولتون انگلیس هم دیده می شود. زلتان در خصوص این موضوع و بیشترین تماشاگری که دیده، گفت: یکبار مقابل منچستر یونایتد و در حالی که 65 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند، در کنار نیکولا آنلکا بازی کرده ام.

 

مهاجم جدیدی قرار است به جمع سرخپوشان اضافه شود. مهاجمی که تازه به ایران آمده تا شانس خود را برای پرسپولیسی شدن امتحان کند. تجربه بازیکنان خارجی می گوید که هارسونی برای پرسپولیسی شدن باید از چندین فیلتر عبور کند، اگر تمام مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشت پیراهن تیم را به تن کند.

 

فوتبالیستی با استیل یک فوتبالیست! نمی خواهیم تا قبل از اینکه زلتان هارسونی اسلواک در تمرینات شرکت نکرده از او تعریف و تمجید الکی کنیم اما حداقل این را مطمئنیم که استیل و فیزیکش شبیه یک فوتبالیست است. خارجی های زیادی به فوتبال ایران آمده اند اما از همان لحظه ورود مشخص بود بازیکن نیستند، اما این یکی حداقل در ظاهر چیزی از یک بازیکن خوب کم ندارد.

 

* مهاجمی با قدرت سرزنی

یکی از مشکلات پرسپولیس در چند بازی گذشته، نبود یک مهاجم سرزن بوده است اما قد بلندی هارسونی 23 ساله نشان می دهد که توانایی هایی در این خصوص دارد. تونایی های که برای نشان دادن آن تنها سه روز فرصت دارد.

 

* بلیت برگشت برای هارسونی

او تنها 4 روز در ایران خواهد بود. زلتان هارسونی که بامداد دوشنبه وارد تهران شد، بلیت برگشتش را هم تهیه کرده است. اگر توانست در تمرینات نظر مثبت کادرفنی را جلب کند، پنجشنبه به کشورش باز می گردد تا کارهای مربوط به عقد قراردادش را انجام دهد. اگر هم نتوانست که برای همیشه به کشورش خواهد رفت.

 

* اقامت در هتل فردوسی

این بازیکن به محض ورود به تهران برای اقامت به هتل فردوسی رفت. هارسونی امروز به زمین شرکت واحد می آید تا اولین جلسه تمرینش را برگزار کند. قطعا اگر شرایط برای ماندنش در ایران مهیا شود، مسئولان باشگاه منزلی را برای او تهیه خواهند کرد.

 

* استقبال با 6 شاخه گل

_ یکی از مسئولان باشگاه برای استقبال از این بازیکن به فرودگاه رفته بود و استقبال جالبی از این بازیکن کرد. به محض ورود، 6 شاخه گل به هارسونی تقدیم شد. این بازیکن دلیل 6 شاخه گل را پرسید که جواب جالبی از مسئول باشگاه دریافت کرد. نماینده باشگاه توضیح کاملی در خصوص بازی 6 تایی ها به هارسونی داد و گفت که این مسابقه برای پرسپولیسی ها اهمیت دارد. زلتان هم از این موضوع به وجد آمده بود.

 

* شناخت هارسونی از پرسپولیس

او که سابقه بازی در دی استرادا را دارد، با شناخت نسبی از پرسپولیس به ایران آمده است. منبع تحقیقات زلتان، یکی از هم تیمی هایش در دی استرادا بوده. با این حساب می توانیم بگوییم زلتان می داند که قرار است در چه تیم بزرگی بازی کند.

 

* بازی مقابل منچستریونایتد

گفته می شود در کارنامه این بازیکن حضور در بولتون انگلیس هم دیده می شود. زلتان در خصوص این موضوع و بیشترین تماشاگری که دیده، می گوید: یکبار مقابل منچستریونایتد و در حالی که 65 هزار نفر در استادیوم بودند، در کنار نیکولاس آنلکا بازی کرده ام.

 

منبع: روزنامه پرسپولیس

امانت داری / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)