پرسپولیس نیوز: عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال قطعاً بازنده دربی نیست و ان‌شاالله بتوانیم با نتیجه خوبی برنده شویم.

حسن زمانی در جلسه هم‌اندیشی رسانه و دربی ۸۶ گفت: جلسه بسیار عالی بود، فکر می‌کنم یکی از بهترین جلسات قبل از دیدارهای دربی همین امروز برگزار شد، این جلسه می تواند همدلی و صفا و صمیمیت را بیشتر کند با این جلسه ما روز پنجشنبه بازی خوبی از هر دو تیم خواهیم دید، فکر می‌کنم با توجه به اینکه این بازی یکی از مسابقاتی است که برای استقلال بسیار مهم است نتیجه طوری رقم خواهد خورد که هواداران استقلال را شاد به منزل می‌فرستد.

وی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از نتیجه دربی دارد تصریح کرد: قطعاً ما در دربی بازنده نیستیم و به خواست خدا برنده دربی در این بازی پیش رو هستیم.

عضو هیأت مدیره استقلال در رابطه با اینکه آیا این جلسات برای به تساوی رساندن بازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۵۰ جلسه هم برگزار کنیم ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم، تیم ما روحیه‌ای پیدا کرده که به هیچ حریفی رحم نمی‌کند. اگر تعداد گل‌هایمان در دربی بالا نرود قطعاً با نتیجه خوبی این دربی را می‌بریم.

زمانی در پاسخ به این سوال که قرار بود بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و … در این جلسه حاضر شوند، گفت: به دلیل اینکه این جلسه برای هماهنگی مدیران ۲ باشگاه بود نیازی به حضور بازیکنان نبود. بازیکنان همه سر تمرین هستند و اگر بازیکن می‌آمد ممکن بود این شائبه بوجود بیاید که شاید قرار است بازی را به سمت دیگری سوق بدهند.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد شفر تمدید خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعاً تمدید می‌شود و در مورد خرید بازیکن منتظر نظر شفر هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)