پرسپولیس نیوز: «سعید فتاحی» مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: «امید عالیشاه» مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد و از ابتدا فصل آینده می تواند با پیراهن این تیم به میدان برود.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که عالیشاه از چه زمانی می تواند برای پرسپولیس بازی کند، گفت: این بازیکن در لیگ برتر فعلی و لیگ قهرمانان نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند، اما از ابتدا فصل آینده می تواند این تیم را همراهی کند.
وی در خصوص اینکه آیا با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مشکلی برای بازگشت عالیشاه وجود ندارد، اظهار کرد: او در لیست بازیکنان پرسپولیس قرارداد دارد و تنها برای گذراندن دوران سربازی خود به تیم تراکتورسازی رفته است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، گفت: قانون در چنین شرایطی و با توجه به اینکه نام عالیشاه در لیست پرسپولیس قرار دارد، اجازه بازگشت به این بازیکن را می دهد و او از ابتدای فصل آینده می تواند برای تیم خود بازی کند.
عالیشاه در نیم فصل لیگ شانزدهم برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، راهی تراکتورسازی تبریز شد که در مدت حضور خود با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه و همچنین اختلاف نظر با «مصطفی آجرلو» و مصدومیت نتوانست در بازی های زیادی تیم خود را همراهی کند.
با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس، اما به دلیل اینکه عالیشاه نامش در لیست پرسپولیس قرار دارد او می تواند بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)