مرجع خبری پرسپولیس :رئيس سازمان ليگ گفت: به علت حضور پرسپوليس در بازي هاي آسيايي، نمي توان ديدار اين تيم مقابل شهرداري را به تعويق انداخت.

 

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ افزود: امکان اينکه ديدار دو تيم شهرداري تبريز با قرمزپوشان پايتخت به تعويق بيفتد، نيست؛ زيرا تيم پرسپوليس 25 اسفند به مصاف الوحدة امارات خواهد رفت؛ به همين علت اين بازي در همان زمان اعلام شده، برگزار مي شود.

وي در ادامه اضافه کرد: اگر تيم پرسپوليس در ليگ آسيا حضور نداشت، اين ديدار را مي توانستيم به زمان ديگري موکول کنيم ، اما اين موضوع به ضرر قرمزپوشان پايتخت است؛ چرا که 16 اسفند با پاس همدان بازي کرد و 20 اسفند در آزادي به مصاف شهرداري تبريز مي رود و در نهايت، 25 اسفند با الوحدة ديدار سختي را انجام دهد، به همين علت درخواست مسئولان شهرداري براي به تعويق انداختن زمان بازي اين تيم با پرسپوليس، امکان پذير نيست.

عزيز محمدي در پايان اظهار داشت: رفتار مسئولان عربستاني را با حضور در تهران جبران مي کنيم و اين امکان وجود دارد تا اتفاقي که براي پرسپوليس در فرودگاه جدة بوجود آمد، در تهران مقابله به مثل کنيم و اين کار را در مقابل تيم الاتحاد، به انجام برسانيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)