گلزن تیم فوتبال بادران به پرسپولیس گفت: صرفا برای دیده شدن و یک شکست آبرومند مقابل قهرمان لیگ برتر به میدان نیامده بودیم بلکه دنبال پیروزی و صعود بودیم.

مهرداد رضایی در خصوص دیدار تیم های بادران و پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس را خوب می شناختیم و با آگاهی از نحوه بازی این تیم با برنامه ریزی کامل به این میدان آمدیم. شاید خیلی ها فکر می کردند بادران تیم لیگ یکی است و صرفا برای دیده شدن و یک شکست آبرومند مقابل پرسپولیس بازی می‌کند. اما برنامه ما پیروزی بر پرسپولیس و خلق شگفتی در این مسابقات بود. بهرحال جام حذفی جام شگفتی هاست و ما هم می خواستیم یک شگفتی بزرگ خلق کنیم.

زننده گل بادران به پرسپولیس در خصوص گلی که در این بازی زد اظهار داشت: گل زدن در بازی‌های بزرگ لذت بخش است. من هم از زدن این گل بسیار خرسند شدم اما افسوس که این گل سوخت و منجر به صعود به مرحله بعد نشد.

رضایی در خصوص آخرین شرایط بادران بیان داشت: در لیگ یک شرایط خیلی خوبی داریم و از شانس مناسبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستیم. نیم فصل اول را با ایستادن در رتبه دوم تمام کردیم و بسیار امیدواریم که در نیم فصل دوم این شرایط حفظ کنیم و حتی آن را بهبود بخشیم. بادران می‌تواند برای اولین بار صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

وی افزود: ما یک سرمربی خوب مثل محمد ربیعی داریم که بسیار انسان با شخصیتی است و از نظر فنی هم یکی از مربیان خوب ایران است. بازی‌ها و نتایج بادران هم نشان از توانایی‌های فنی او می‌دهد. ضمن این که مالکین باشگاه هم شرایط بسیار مناسبی برای اعضای تیم ایجاد کرده‌اند و این امنیت و آرامش خاطر به کسب نتایج بهتر در این تیم کمک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)