پرسپولیس نیوز: با صدور حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مدیر امور اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه منصوب شد.

محمد حسن انصاریفرد ضمن قدردانی از تلاش‌ها، خدمات و زحمات حسین علیپور و با توجه به موضوع بازنشستگی وی، با صدور حکمی، زهرا اسفندیاری را به عنوان مدیر جدید امور اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه معرفی کرد.

مسوول ورزش بانوان شهرستان فیروزکوه، مشاور فرماندار فیروزکوه در امور جوانان، حسابدار تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استان تهران، مسوول مالی هیات والیبال استان، رئیس و دبیر واحد اداره نظارت بر اماکن ورزشی، رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان تهران، مسوول کمیته آمادگی جسمانی استان تهران و … از جمله سوابق حرفه‌ای و مسوولیتی مدیر جدید اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه، بوده است.

زهرا اسفندیاری با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت، دارای مدارک مربیگری و داوری در رشته‌های مختلف ورزشی چون ایروبیک، والیبال، فوتسال، هندبال، پینگ پنگ و آمادگی جسمانی است و به عنوان مدرس ایروبیک نیز فعالیت دارند.

امروز یکشنبه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و کارکنان، مراسم تودیع و معارفه‌ای هم برگزار شد. در این جلسه از تلاش‌های صادقانه حسین علیپور قدردانی شد و تابلو فرشی هم به رسم یادبود تقدیم وی گردید. علیپور از سال ۹۴ به عنوان مدیر امور مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه فعالیت داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)