یکشنبه 4 اسفند (15:16)

مرجع خبری پرسپولیس : متهمان سرقت از خانه عادل فردوسي‌پور مدعي شدند در حين دزدي از اين خانه با ديدن عكس فردوسي‌پور متوجه هويت صاحبخانه شده‌اند.

دي ماه گذشته مأموران مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران از خبر دزدي از خانه عادل فردوسي‌پور مجري برنامه 90 شبكه سوم سيما با خبر شدند.
مأموران با بررسي از صحنه ارتكاب سرقت دريافتند يك تيم از دزدان حرفه‌اي با روش توپي‌زني اقدام به سرقت از خانه اين مجري تلويزيوني كرده‌اند.
با توحه به زمان پخش قسمت‌هاي جنجالي برنامه 90 اين احتمال مطرح شد كه برخي از افراد خاص با هدف خرابكاري دست به اين اقدام زده‌اند و از خانه وي سرقت كرده‌اند.
تحقيقات ادامه يافت تا اينكه چندي بعد مشخص شد سارقان افراد خرابكار نبوده و بلكه يك تيم از دزدان كاملاً حرفه‌اي هستند كه به احتمال زياد بدون اطلاع از اينكه منزل متعلق به فردوسي‌پور است، اقدام به سرقت كرده‌اند.

تحقيقات بر روي اموال سرقتي شامل مبلغ يك هزار دلار و يك هزار يورو به همراه مقداري طلا و جواهر به همراه لپ‌تاب فردوسي‌پور كه توسط سارقان دزديده شده بود انجام شد تا اينكه چند متهم در يكي از شهرهاي غربي كشور شناسايي شدند.
با ادامه تحقيقات يكي از متهمان دستگير شد و با شروع تحقيقات به 10فقره سرقت به شيوه شكستن قفل اعتراف كرد اما تحقيقات براي دستگيري 2 همدست فراري وي همچنان ادامه يافت.
سرانجام 2 متهم ديگر نيز دستگير شدند و به اين ترتيب هر 3 متهم در بازجويي به ارتكاب سرقت اعتراف كردند اما مدعي شدند پيش از سرقت از هويت صاحبخانه اطلاعي نداشته‌اند و صرفاً در حين سرقت با ديدن يكي از عكس‌هاي موجود در منزل متوجه شده‌اند خانه متعلق به عادل فردوسي‌پور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)