مرجع خبری پرسپولیس: علی سعیدلو شرطی بزرگ را پیش روی مدیران استقلال و پرسپولیس قرار داده و حبیب کاشانی ادعا کرده وی موضف به تامین بودجه 5 ملیاردی برای باشگاه پرسپولیس شده است.

 

رئیس سازمان ورزش به سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باید برای سال جدید بتواند 60 درصد از هزینه های تیمش را از طریق جذب اسپانسر تامین کند. این مهمان نسخه ای است که البته او برای مدیران آینده استقلال هم در نظر دارد.

 

درشرایطی که اعتبارات بودجه ای سازمان تربیت بدنی برای سال جدید 5 برابر شده است و انتظار می رفت در پی این جهش بودجه ای ، استقلال و پرسپولیس که در سازمان ورزش دارای ردیف های بودجه هستند هم بتوانند از این موهبت بهره مند شوند اما تغییرات در نحوه مدیریتی این تیم در شروع سال جدید سبب شد تا این تیم ها ناچار به حرکت به سوی درآمدزایی باشند.

 

 

این دو تیم که از ابتدای امسال به عنوان تیم های در آستانه خصوصی شدن در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته اند دیگر نمی توانند تنها از بودجه های دولتی بهره بگیرند. همچنین شعار درآمدزایی 6 میلیارد تومانی استیل آذین هم سبب شده که سازمان ادعا کند با برند استقلال و پرسپولیس می توان بیش از هر تیم دیگری جذب سرمایه داشت. هر تیم دیگری جذب سرمایه داشت.

 

این رویکرد جدید سازمان البته واکنش حبیب کاشانی رابه همراه داشت. او در این باره گفت:« سعیدلو به من گفت باید 5 میلیارد درآمدزایی کنی و من پاسخ دادم که فقط یک مدیر هستم.»

البته سعیدلو همین برنامه رابرای طرح با اعضای هیات مدیره مستعفی استقلال هم داشت اما آنها حاضربه دیدار با رئیس پیشین خود نشدند .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)