مرجع خبرب پرسپولیس: مربی تیم فوتبال استیل آذین با بیان اینکه شرح وظایف مربیان در این تیم مشخص است، گفت: مربی دروازه‌بان‌ها نیستم که با عابدزاده موازی کاری داشته باشم.

 

ساشا ایلیچ ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به پیشنهادی که از سوی تومباکوویچ برای همکاری دریافت کردم و همچنین شناختی که از فوتبال ایران داشتم، قبول کردم این بار به عنوان مربی به فوتبال ایران بازگردم.

وی ادامه داد: من چند سال در تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال ایران بازی کرده‌ام و از وضعیت فوتبال و بازیکنان کشورتان شناخت زیادی دارم. همچنین زبان فارسی را بلدم که در این زمینه هم می توانم به تومباکوویچ کمک کنم.


دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه مربی دروازه‌‎بان‌های استیل آذین نیست، افزود: در کنار یانکوویچ و به همراه پیروانی، شاهرودی و عابدزاده برای آماده‌سازی تیم به تومباکوویچ کمک می‌کنیم. برخلاف اخبار مطرح شده موازی کاری با عابدزاده ندارم زیرا وی وظیفه آماده سازی دروازه‌بان‌ها را برعهده دارد و من دستیار تومباکوویچ هستیم.

وی اضافه کرد: عابدزاده یکی از دروازه‌بان‌های برتر فوتبال ایران است که در بخش آماده سازی دروازه‌بان‌ها هم عملکرد خوبی دارد. من با پیروانی در پرسپولیس همبازی بودم و می دانم شاهرودی هم یکی از بازیکنان مطرح سال‌‎های پیش پرسپولیس بوده است.

ایلیچ اضافه کرد: در یک تیم حرفه‌ای حضور 6 مربی اتفاق عجیبی نیست زیرا در تمام دنیا مربیان یک تیم تعداد بیشتری مربی وجود دارد، حتی تعداد مربیان بعضی از تیم‌های اروپایی دو رقمی است. ضمن اینکه شرح وظایف تمامی مربیان در تیم استیل آذین مشخص است و همه مربیان وظایف خود را به خوبی می دانند.


وی با بیان اینکه روزهای بسیار خوبی را در فوتبال ایران سپری کرده است، خاطرنشان کرد: نتایج فوتبال ایران را تا حدودی پیگیری می‌کردم و حضورم در پرسپولیس را هم هیچ وقت به خاطر هوادارانش فراموش نمی‌کنم. ای کاش در آن سال با توجه به حمایت تماشاگران پرسپولیس قهرمان لیگ می شدیم.

مربی جدید تیم فوتبال استیل آذین در مورد وضعیت این تیم هم گفت: در این تیم بازیکنان بزرگی حضور دارند که حتی تعدادی از آنها در تیم‌های مطرح اروپایی بازی کرده‌اند. با توجه به این شرایط تمام تلاش‌مان این است تا آغاز لیگ بازیکنان را به آمادگی مطلوب برسانیم و از همان روزهای نخست مسابقات خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)