پرسپولیس نیوز: سیزده سال پیش در چنین روزی پرسپولیس نیوز به عنوان اولین مرجع خبری باشگاه پرسپولیس آغاز به کار کرد.

در دورانی که هنوز هیچ کدام از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی امروزی از اینستاگرام گرفته تا تلگرام و واتساپ و… راه‌اندازی نشده بودند و حتی سایت‌های خبری مثل نود، ورزش سه و بسیاری از سایت‌های معروف دیگر هم شروع به کار نکرده بودند، هواداران پرسپولیس در اواسط سال ۸۵ صاحب سایتی شدند که قرار بود ریز و درشت اتفاقات پرطرفدارترین تیم ایران، پرسپولیس را شبانه روز برای آنان پوشش دهد.

حالا ۱۳ سال از تولد ایده پرسپولیس نیوز گذشته و درختی که در اواسط دوران زندگی‌اش انتظار می رفت مانند صدها پدیده بزرگ دیگر وب فارسی از پرشین بلاگ و میهن بلاگ تا کلوب و غیره و غیره او هم به دلیل تغییر زمانه و ذائقه نسل جدید مخاطبان زمین بیفتد، نه تنها کمرش خم نشد بلکه به لطف اعتماد مخاطبان و هواداران پرسپولیس روز به روز قوی‌تر و پربازدیدتر از قبل به راه خود ادامه داد.

سایتی که سال گذشته از مرز نیم میلیارد بازدیدکننده از ابتدای تاسیس عبور کرد فقط دلخوش به این است توانسته باشد در تک تک این نیم میلیارد بازدید صورت گرفته راستی و درستی را به مخاطبانش ارائه کند و به نگاه هواداران پرسپولیس و فوتبال خیانت نکند.

اگر الان بدون هیچ حمایت و پشتوانه‌ای از سوی نهاد و ارگان‌های صاحب قدرت در رتبه ۲۷۰ پربازدیدترین سایت‌های ایرانی و رنک نخست جستجوی پرسپولیس در گوگل قرار گرفته‌ایم تنها به لطف حضور شما در این سایت و اعتماد به قولی است که به شما برای ارائه محتوای سالم و شفاف دادیم.

قدیمی ترین سایت باشگاهی فوتبال ایران همچنان و مانند اکثر سال‌های گذشته پربازدیدترین سایت در میان سایت‌های رسمی و هواداری تمامی باشگاه های داخلی و خارجی در کشور است و نزدیک ترین رقبای آن با فاصله بسیار زیاد در رده‌های دوم به بعد قرار دارند.

شاید باورش سخت است اما سه چهار سال دیگر بازیکنانی به پرسپولیس خواهند پیوست که همزمان با تولد سایت به دنیا آمده‌اند و همین الان هم برخی از بازیکنان حاضر در تیم آن زمان سن و سال کافی برای تماشای بازی‌های پرسپولیس را نداشتند و از لابلای خبرها و تصاویر موجود در آشیو همین سایت‌ها باید تاریخچه باشگاه پرشکوه خود را مرور کنند!

حرف بیشتری برای گفتن نیست جز تشکر و قدردانی چندین باره از حضور گرم شما و همزمان با بهترین سال تاریخ پرسپولیس با هت‌تریک و دبل همزمان در قهرمانی، فصل جدید و سال جدید فعالیت را با آرزوی تداوم موفقیت‌ها در رقابت‌های داخلی و آسیایی آغاز می‌کنیم.

تیر ماه هزار و سیصد و نود و هشت؛ مدیریت پرسپولیس نیوز دات کام

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)