خبرگزاری پرسپولیس : تا امروز چهار بازیکن ایرانی حضور در لیگ‌های مختلف انگلیس را دارند و کریم انصاری فرد می‌تواند پنجمین لژیونر کشورمان در لیگ جزیره لقب بگیرد.

حسین کعبی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان و اشکان دژاگه نفراتی هستند که سابقه حضور این لیگ معتبر را دارند و هر یک تجربیات گرانبهایی از حضورشان اندوخته‌اند.

خبر رسیده مارتین اونیل سرمربی ساندرلند که تیمش هم اکنون با 22 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد، به دنبال تقویت خط حمله تیمش است و به همین منظور نیز تلاش خود برای جذب یک مهاجم را آغاز کرده است.

در همین میان و از طریق یکی از استعدادیابان ساندرلند در آسیا سه مهاجم از کشورهای ایران، کره جنوبی و عربستان به اونیل پیشنهاد شده که کریم انصاری فرد نیز یکی از آن‌ها است.

قرار شده اونیل پس از مشاهده فیلم بازی‌های این سه مهاجم، بازیکن مدنظرش را به باشگاه اعلام کند و کارهای مربوط به جذبش انجام شود.

با توجه به حضور یک سهامدار ایرانی در ساندرلند و بالطبع نفوذ او در این باشگاه، شانس مهاجم ملی پوش پرسپولیس بیشتر از دو بازیکن دیگر است. البته به نظر نمی‌رسد این انتقال احتمالی تا پایان فصل انجام شود؛ چرا که انصاری فرد در نیم فصل دوم درخشش خوبی داشته و گل محمدی به راحتی به جدایی او رضایت نخواهد.

 

این در حالیست که مدیربرنامه های کریم انصاری فرد و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری سرخپوشان تهرانی با این بازیکن تا پایان فصل به توافق رسیده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)