دوشنبه 26 اسفند (19:21)

مرجع خبری پرسپولیس : موضوع بازگشت علی کریمی به تیم ملی فوتبال همچنان در سایت های خبری از جمله سایت گل بازتاب های فراوانی دارد .

ابوالفضل جلالي مديربرنامه‌هاي علي كريمي، درباره بازگشت وي به تيم ملي در ديدار با عربستان گفت: هيچ توافقي در اين خصوص با سرمربي تيم ملي ايران حاصل نشده است.

جلالي تصريح كرد: -تلاش زيادي كرديم تا راه علي كريمي را براي حضور مجدد در تيم ملي باز كنيم، بنابراين پس از صحبت‌ها و مشاوره‌هايي كه به علي كريمي به اتفاق چند تن از دوستان داديم، كدورت‌ها و مسايلي كه از قبل بين علي كريمي و علي دايي وجود داشت حل شد اما در مورد مسايل فني و بازي كريمي در تيم ملي مواردي وجود دارد كه بايد مورد توجه سرمربي تيم ملي قرار گيرد.>
به نوشته سايت فوتبال گل، به عقيده جلالي سرمربي تيم ملي قطعا در رابطه با مسائل فني بايد آمادگي علي كريمي را در نظر بگيرد و به اين نكته توجه داشته باشد كه آيا علي كريمي به درد بازي در تيم ملي در مقطع فعلي مي خورد يا خير؟
جلالي برخي از مسائل جديدي كه در رابطه با بازگشت كريمي به تيم ملي براي ديدار با عربستان مطرح مي‌شود را كاملا رد مي‌كند.

وي مي‌گويد: -به هيچ وجه صحبتي در رابطه با بازي كردن كريمي در برابر عربستان با اين بازيكن انجام نشده و موارد اخير تنها رايزني برخي از افراد است و سرمربي تيم ملي و علي كريمي در رابطه با حضور بازيكن فعلي تيم پرسپوليس براي ديدار برابر عربستان هيچ توافقي با يكديگر نداشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)