مرجع خبری پرسپولیس : سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از گذشت سه سال از فعالیت خود تغییر چهره داد و نسخه آزمایشی سایت جدید راه اندازی شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، سایت باشگاه پرسپولیس در بهمن سال 87 با تصمیم عباس انصاری فرد مدیرعامل وقت باشگاه راه اندازی گردید و اکنون قرار است سایت قبلی کنار گذاشته شده و سایتی کاملا متفاوت جایگزین آن شود.

 

مدیریت و بهره برداری سایت قبلی بر عهده پیمانکار خصوصی بود که پس از تغییر مدیریت تمامی امکانات آن به مدیریت جدید واگذار شد و پس از آن بسیاری از بخش های این سایت بلااستفاده شد.  سایت مدتی طولانی تنها توسط خبرنگاران باشگاه جهت ارسال اخبار روزانه استفاده شد و امکاناتی به آن اضافه نشده و تغییری در آن صورت نگرفت.

 

اکنون پس از سه سال از راه اندازی سایت در بهمن ماه 90 قرار است سایت قبلی کنار گذاشته شده و سایت جدید جایگزین آن شود.

 

از امکانات جدید سایت می توان به بخش رسانه ها ، فروشگاه الکترونیکی ، کانون هواداران و ثبت نام اعضا ، سخن مدیرعامل ، ثبت نام در تیم های پایه و … اشاره کرد.

به روز رسانی به موقع  ، تحلیل های فنی ، گزارش های ویدئویی و پخش زنده مسابقات ، فروش اقلام باشگاه و بلیط های مسابقات از کمبودهای سایت این باشگاه بود. این سایت در گذشته بخش هایی چون تحلیل های هواداران ، انتخاب بازیکن هفته و پاسخ به سوالات هواداران نیز داشت که رفته رفته غیرفعال شد و با حدود پنج هزار خبر و یک هزار گزارش تصویری به کار خود پایان داد.

 

در حال حاضر نسخه آزمایشی سایت جدید آماده بهره برداری شده و قرار است همزمان با اعیاد ربیع الاول و برگزاری دربی پایتخت رسما راه اندازی شود.

 

پس از روی کار آمدن مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ، تاکنون سایت باشگاه ، لوگوی باشگاه ، کارت های هواداری ، سردبیر روزنامه ، معاونان حقوقی ، مالی ، کانون هواداران و مشوقین  ، کادرفنی و سرپرست تیم تغییر کرده اند.

 

برای اولین بار این سایت را به معرض نمایش می گذاریم ، برای مشاهده  کلیک کنید.

 

 

 

 

http://up.perspolisnews.com/images/k11hjj8m294ibc62stfs.jpg

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)