پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس توانست از مجموع امتیازات علیرضا منصوریان عبور کند.

در جدول رده بندی مربیان لیگ برتر، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخپوشان با کسب ۳ امتیاز دیدار با سیاه جامگان، جمع امتیازات خود را به ۱۷۵ رساند و از علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال پیشی گرفت. برانکو در حالی با انجام ۸۵ بازی به این امتیاز رسیده که علیرضا منصوریان با پشت سر گذاشتن ۱۰۷ بازی به ۱۷۴ امتیاز دست یافته بود.

برانکو در صورتی که ۴ امتیاز دیگر در لیگ برتر کسب کند، در این رده بندی باز هم یک پله بالاتر رفته و جای محمد مایلی کهن (با ۱۷۹ امتیاز) را خواهد گرفت. همچنین، مهدی تارتار در این هفته ۱۶۰ امتیازی شد و رضا مهاجری هم در هشتادمین بازی لیگ برتری خود مغلوب استقلال خوزستان شد. وینفرد شفر آلمانی سرمربی استقلال در یازدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران، ۲۰ امتیازی شد.

با مقایسه عملکرد و روند نتیجه گیری مربیان خارجی با مربیان داخلی به خوبی مشخص می‌شود که مربیان کاربلد و باتجربه خارجی به واسطه نتایج خوب و میانگین امتیازی بسیار مطلوب توانسته‌اند با تعداد بازی‌های به مراتب کمتر، در رده های بالاتری قرار بگیرند.

به عنوان مثال، برانکو به طور میانگین در هر بازی بیش از ۲ امتیاز سب کرده‌؛ حتی کرانچار که در این فصل نتایج خوبی با زردپوشان اصفهانی به دست نیاورده، باز هم به میانگین ۱٫۷ امتیاز در هر بازی رسیده است. از این رو، برانکو در رده بندی کلی مربیان لیگ برتر، با وجود ۵۲ بازی کمتر نسبت به مهدی تارتار، چندین رده بالاتر از او قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)